Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har ca. 3800-4000 kr til å kjøpe nytt skjermkort for. Så er jeg usikker på hva jeg bør velge. Jeg er ute etter et kort som yter bra, trenger ikke ha masse tilleggsutstyr. Hvilke alternativer har jeg? Hva bør jeg velge? Hvor? Ink. frakt må ikke overstige 4000. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 ATI -> Sapphire Radeon X800 Pro 256 MB NVIDIA -> Point Of View GeForce 6800 GT Prisen på begge starter på rund 3200,- Finn et som passer med tanke på funksjonalitet og bundle. Hvor du kjøper det er opp til deg, men jeg ville valgt en webshop med gode retur/reklamasjons- rutiner. Har selv god erfaring med PSdata, Komplett, MPX og Netshop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ok, takk skal du ha. Men jeg er ennå ute etter det beste? Det skal måles etter ytelse. Har du noe peiling på det? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det beste får du nok ikke til under 4000,-. Bruk prisguiden og søk etter f.eks Radeon X800 XT eller GeForce 6800 Ultra. De skulle være det beste du får i dag. Les ellers andres erfaring med disse kortene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Mente det beste av dem 2 der liksom. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg tror det er minimal forskjell på de to brikkene. Men personlig ville jeg gått for geforce 6800gt. har bedre personlige erfaringer med nvidia brikkene. Men helt ærlig tror jeg ikke det spiller noen rolle med to kortene. veldig lik begge to... Lenke til kommentar
sssh Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 For å sammenlikne f eks båndbredde (GB/s) og annet, se denne kjempekjekke skjermkorttabellen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå