Gå til innhold

Anbefaling av Kabinett

Anbefalte innlegg

Ønsker anbefaling av nytt kabinett til erstatning for Lian-Li PC6070B Støydempet. Det dreper luftgjennomstrømmen helt. er rundt 20 grader forskjell med side døra av og på. Må ha no med tilsvarende plass eller mer. Helst plass til 120x120mm vifter foran og bak. Og ikke like dyrt, psu har jeg fra før. Tenkt litt på denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B , men kikker etter om jeg finner no billigere først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antec bqe fra komplett har 120mm vifteplass foran og bak

"Ikke spar penger på kabinett er det eneste jeg har å si. Du får det du betaler for "

Han har betalt 1900kr for noe han ikke er fornøyd med. En kompis av meg har et kabinett han er veldig fornøyd med, det kostet 900kr. Ergo, logikken din er elendig.

Det man må gjøre når man ser etter kabinett er å finne et med de egenskapene man trenger. Prisen kan da ofte bli høyere, men ikke alltid. Ergo, ikke se på pris først og si: "dette er dyrt, det må være bra". Det er sånn du høres ut...

Nå må jeg si at hvis jeg hadde det kabinettet og var misfornøyd med kjøleegenskapene så hadde jeg a) sett om jeg fikk solgt det til en ok pris, eller b) sett om det gikk an å bytte viftene til noe som kjøler litt bedre...

F.eks denne viftene fra silenx:

http://www.vendur.no/catalog/product_info....products_id=125

Den er på 14db og kjøler som papst sine 19db vifter...

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Gidder ikke å starte en ny tråd bare for dette:

Jeg leter også etter et nytt kabinett. Trenger ikke å være så pent, men hadde vært greit om den hadde støvfilter og kanskje litt stillegående vifter? :dontgetit:

AMD Athlon XP2000+ 1.66 GHz 266 MHz bus

MSI KT4 ULTRA Hovedkort for Socket A

Og et par Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM.

Venter også på en GeForce FX5900. :w00t:

Noe å anbefale til en pris under 1.000 eller mindre? Greit om den ikke er en jetmotor, har fått nok av støyende vifter. :thumbdown:

Blir nok minimalt med case-modding og blinkende lys, den skal bare brukes ikke betraktes. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...