eUnaas Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Er det mulig å prøve spillet uten å bli medlem? ...liksom uten å betale noe? Har fått gratis verson i pcpro... men jeg har litt lyst til å prøve det før jeg registerer me (og blir hekta) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei! Det kommer vel med en 7 dager gratis medlemskap tror jeg. Slik som "download" versjonen av spillet gjør. Skal ikke si dette sikkert, men regner med det er download versjonen som ligger på den cd'n. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 18:28, bic-judge skrev:Hei!Det kommer vel med en 7 dager gratis medlemskap tror jeg. Slik som "download" versjonen av spillet gjør. Skal ikke si dette sikkert, men regner med det er download versjonen som ligger på den cd'n. men må jeg ikke registrere meg da? ...og da er jeg jo medlem... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Du må nok registrere deg, men du slipper å betale noe... Hadde du vært naiv nok til å kjøpe spillet i butikken (slik som jeg, i august, da jeg trodde det skulle være moro), hadde du fått en måned. _________________ http://www.stud.ntnu.no/~omland - Signaturer er for pyser [ Denne Melding var redigert av: Jellyfisk på 2002-05-27 20:16 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Du må registrere deg og oppgi en betalingsform, visanummer f.eks. Og husk å avslutte forholdet før de 7 dagene er omme, for ellers blir det tatt for å være et kjøp og du får regning.. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 etter å ha prøvd anarchy online i 7 dager må du betale for å spille da? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Etter 7 dager så må du betale ja. Og det kommer du vel antageligvis til å gjøre også. Før du starter spillet tenk deg om du har lyst til å bruke 100spenn måneden Lenke til kommentar
assagab Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 du bør prøve det, er vedlig bra, og gratis i prøveperioden. :wink: ville bare informere om at da jeg snyltet på prøveperioden fikk jeg 1.5 dag ekstra fordi det tok litt tid før Funcom slettet kontoen. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Vet dette er en gammel tråd, fant den da jeg søkte på noe helt annet.. Men anwyays: Ja, AO var gørrkjedelig etter en stund, level threadmill som man kaller det. For tiden betatester jeg Neocron - som foregår i et ekte cyberpunk miljø, og det er utrolig lovende. http://www.neocron.com - betaen er 1.08GB pluss litt over 50MB i patches, bruk en download manager.. Betaen går ut denne måneden, skulle vært avsluttet den 16., men etter stort press fra oss fans besluttet CDV å forlenge perioden. Neocron vil koste bare $10 i måneden å spille, altså billigere enn AO, og mye mer lovende. Har postet om det 3 ganger, men ingen har giddet å svare. Så jeg lurer på om Ola Nordmann overhodet ikke er interessert i MMORPG lengre. Ser ikke for meg noen Norsk klan med det første, men det VILLE VÆRT SÅ FETT *host*. En Svensk klan har startet opp allerede. Vi kunne ta deres utpost og irritere vettet av dem gjentatte ganger Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 AO er hva du gjør det til (det er vel det meste her i livet!). Personlig får jeg mye morro ut av det, men det er ikke alle som selv klarer å skape morro. Noen må få det servert på sølvfat. Uansett, så har du helt rett. Neocron er hele 29kr billigere i måneden. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 00:45, skrev Hidden:Vet dette er en gammel tråd, fant den da jeg søkte på noe helt annet..Men anwyays: Ja, AO var gørrkjedelig etter en stund, level threadmill som man kaller det.For tiden betatester jeg Neocron - som foregår i et ekte cyberpunk miljø, og det er utrolig lovende.http://www.neocron.com - betaen er 1.08GB pluss litt over 50MB i patches, bruk en download manager..Betaen går ut denne måneden, skulle vært avsluttet den 16., men etter stort press fra oss fans besluttet CDV å forlenge perioden.Neocron vil koste bare $10 i måneden å spille, altså billigere enn AO, og mye mer lovende. Har postet om det 3 ganger, men ingen har giddet å svare. Så jeg lurer på om Ola Nordmann overhodet ikke er interessert i MMORPG lengre. Ser ikke for meg noen Norsk klan med det første, men det VILLE VÆRT SÅ FETT *host*. En Svensk klan har startet opp allerede. Vi kunne ta deres utpost og irritere vettet av dem gjentatte ganger Vi veit det, du har nevnt at du betateste Neocron i en del poster allerede!! :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå