Gå til innhold

HL2-Nvidia, Perfekt. Som jeg tenkte

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehhh ser ut som du er den eneste som mister poenget her. Dette er ikke noe skryte tråd, det er noe du får til selv.

Tror det var fler en meg som lurte på om de kunne spille med eye candyen på med sitt 6800 kort etter al flamingen fra ati boys, det kan vi, jeg er + andre her glad for det

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Aner ikke hva du har av spec, men nøyaktig lik bildekvalitet-ser det på treet til høyere

at du har den samme greia. Men du kan jo ha 6800 ultra kort du også. Men når du ser på Likferd som jeg vet har x800 ser du det samme på gelenderet ned til høyere.

jeg kan ta bildet på samme sted så kan vi se

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
ehhh ser ut som du er den eneste som mister poenget her. Dette er ikke noe skryte tråd, det er noe du får til selv.

Tror det var fler en meg som lurte på om de kunne spille med eye candyen på med sitt 6800 kort etter al flamingen fra ati boys, det kan vi, jeg er + andre her glad for det

EEeeeeeeeeeeeeeeehhh, "high performance" settings er ikke akkurat eye candy...

Lenke til kommentar
Aner ikke hva du har av spec, men nøyaktig lik bildekvalitet-ser det på treet til høyere

at du har den samme greia. Men du kan jo ha 6800 ultra kort du også. Men når du ser på Likferd som jeg vet har x800 ser du det samme på gelenderet ned til høyere.

jeg kan ta bildet på samme sted så kan vi se

Intel Pentium 4 3250 MHz

OG et radeon 9800 pro har han... Hvordan vet jeg det ??? :p SYNSK :p

HL2 og DOOM3 er perfekt samma F hva du kjøper når du kjøper to top kort.

Smaken er som baken den er delt i to.

DE 10 fps ekstra dere kanskje får av å velge en annen i doom vs hl2 spiller vell ingen trille... ( for andre en de som driver kun med benchmarking)

Lenke til kommentar

ehhhhhhhh jo det er mange effekter som man kan ha med fordet (som reflekser av alt-skygger osv osv) Jeg har ogås skrevet ca 3 ganger at jeg bruker high quality nå. Nå er vi to ferdige?, orker ikke starte.

her har jeg et bildet dere kan sammenligne med-nøyaktig det samme som over (9800pro har han)

Mulig jeg skulle tatt med båten også :hmm:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

noen som vet hva som er galt da spillet ikke er spillbart hos meg med AA:4x

og AF:8x og 1280x1024?

de er forcet på siden det tydeligvis ikke er mulig å stille på det ingame.

men så fort jeg ser ut mot horisonten så synker fpsen helt vanvittig, går helt ned til 30+fps.

dette betyr da at banene med båt og bil er helt syke.

man forventer ikke slik da man kjøper såkalt "high-end" oppsett?

specs i profil.

edit: merker faktiskt ikke stor forskjell på diverse innstillinger. :(

og vannet presser maskinen ned til 50fps uansett om det bare er en liten pytt.

til trådstarter: du vet at AA og AF må Forces på gjennom Nvidia display settings?

Endret av nord
Lenke til kommentar

jepp, jeg har alt på, har nevnt de mange ganger, bildene blir ikke bedre, se på bildene tatt av likferd med ati med alt på fult, han har nøyaktig samme hakkene på gelenderet ned til venstere (første siden)

Har skrevet dette mange ganger, nye lesere les heller hele tråden, så slipper det å bli nokk en dejavuu* tråd

*=skrevet helt feil, men den blander seg fint inn i alle andre skrivefeilene mine så det går bra.

zoomer du inn på dette treet feks så blir det kantete, selv med af-aa på overalt, men du legger ikke merke til dette mens du spiller, stillbildene blir dårligere

Edit: På veien til cisco studiet her om dagen gikk jeg helt opp til et tre for å se på aa-af til gud, den var bra den! han har brukt litt matte farger bare, ellers bra.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ja det er helt sinnsykt!! Du får brukt skikkelig fantasi på hvordan du ønsker å massakrere menensker også, helt utrolig bra!.

Det eneste problemet mitt er å finne ut hvordan jeg skall drepe dem, om det er mange på en plass å jeg ikke drepte dem på en heftig måte, loader jeg å prøver igjen :innocent:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...