h00v3r Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg skjønner ikke åssen du klarte og komme så tett opp til han, han forsvinner hele tida når jeg prøver. Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 snakker han med Colonel B(et eller annet) ?!? Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 G-man stod der berre, sa ingenting. Og så klart eg prøvde å skyte! Men han var usårbar, prøvde til og med å sprenge han i lufta med ein granat! Han andre fyren som stod der søkte dekning men G-man den usårbare (nytt tilnamn! ) merka det ikkje ein gong. Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 eXploid skrev: Hvordan map er det?? hvordan fikk du tak i Gravity Gun(blå) utenfor The Citadel?! fortelll! du, btw. det med bakgrunnen i HL2 som ikke var animert er at du har lagt til -console i snarveien. fjern den så skal det funke bra. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 trodde det bare fantes orange å HVIT jeg den hviten er den siste vet jeg.. hvor fikk du tak i BLÅ??? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fins bare den vanlige og den blå så vidt jeg vet... får tak i den blå på slutten i "hovedkvarteret" til Combine folka... sykt morsom den Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Saddlefall skrev: Fins bare den vanlige og den blå så vidt jeg vet... får tak i den blå på slutten i "hovedkvarteret" til Combine folka... sykt morsom den På siste brettet får du Hvit... kan løfte så å si alt Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 den er blå ja så på et bilde jeg har tatt.......... skal huske den var hvit jeg men... men men lov å ta feil.. uansett. den er DIGG Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Cheat? Endret 18. november 2004 av blausen Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 *Magnus* skrev: Saddlefall skrev: Fins bare den vanlige og den blå så vidt jeg vet... får tak i den blå på slutten i "hovedkvarteret" til Combine folka... sykt morsom den På siste brettet får du Hvit... kan løfte så å si alt Den er både blå og hvit da... Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Saddlefall skrev: *Magnus* skrev: Saddlefall skrev: Fins bare den vanlige og den blå så vidt jeg vet... får tak i den blå på slutten i "hovedkvarteret" til Combine folka... sykt morsom den På siste brettet får du Hvit... kan løfte så å si alt Den er både blå og hvit da... ah ok husket nemmelig at den var ganske hvit å chø Lenke til kommentar
Ferrum Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fant GMan bak noen containere på oppdraget, "We Don't Go To Ravenholm", like etter at Gordon begynner å få tilgang på "Pulse Rifles".... Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hann er en Mystisk mann han G-man Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Fann G-man på ein ny plass, i ein tv Det er i starten på Anticitizen one, rett etter at Dog drar av garde med den flygande troppetransporten. Når du då går inn, og venter til eksplosjonen så kan du sjå han. Endret 20. november 2004 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jepp, så han i den tv'en jeg å Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Det må være en cheat! Såvidt jeg kan se, er gravitygunneren til eXploid den samme gravitygunneren som man får i Citadel.. Endret 20. november 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Om det ikke er nevnt allerede, ser en G-man også på en av monitorene i Kleiners lab, i starten av spillet. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Har funnet han 2 steder. Det jeg poster og med låven. 1: Samme som en annen har postet, men nærbilde. Finner faktisk G-man sin koffert i den heisen og... Altså, tv'en ligger inne i en heis. Endret 20. november 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det bildet fant jeg og, og fikk tatt 2-to bilder etter hverandre, det ser ut som om G-Man røyker Prøvde å slå sundt kofferten, men akk nei. Skal runde av HL2 i løpet av helgen håpet jeg, så vil jeg spille det om igjen. Det er artig å kunne slå sundt ting å tang, slikt burde flere spill kunne ha muligheten til. HL2 er et meget bra spill, selv om det virker noe kort. Better Next Time..... HL3. MvH WB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå