Starcraft_RULES Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Kabinettet Skal kjøpe meg ny PC, så dermed trenger jeg et kult, men viktigst et bra kabinett. Er det noen som vet noe om dette, eller har noe negativt eller posetivt å si? Kom gjerne med andre forslag EDIT: Trenger også strømforsyning, noen gode ideer, må vell hvertfall ha 350watt. Endret 17. november 2004 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Aspire 500w eller 520 w ligger på rundt 500- kr . Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Damn, de var nice. Hva er forskjellen? ser at 500W er gjennomsiktig, men 520W har en ekstra vifte. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ser at den ikke har noe SATA ledning. Jeg trenger til Hardisk og dvd spiller. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ser at den ikke har noe SATA ledning. Jeg trenger til Hardisk og dvd spiller.Noen som har noen andre forslag? Det finnes adaptere Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har aspire Blå med plexi, det er 2 sata strømuttak på den! Men det koster bare 12,- for et adapter da.. såå.. hihi Lenke til kommentar
Thor78 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har hørt/lest at Aspire 500W er mer stabil en 520W. Du vill ikke ha merket de 20W ekstra uansett så jeg ville da ha safet og godt for 500W. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har aspire Blå med plexi, det er 2 sata strømuttak på den! Men det koster bare 12,- for et adapter da.. såå.. hihi overklokking.no skriver nå at det ikke er noen der. Tror ikke jeg gidd å kjøpe en strømforsyner som ikke har SATA, hovorfor skal jeg det når jeg skal ha en med. Må jo finnes andre som er like gode, med SATA vell å merke. Men den 500w så kul ut Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 er Antec Lanboy egentlig bra? Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har den jeg, helt ok kabinett! Verktøyboksen er fin å ha... Harddiskene har en sånn skuff som man kan feste de i, for så å skyve de på plass i sporet. Lyddempet. Veldig god luftgjennomstrømning som får ned temperaturen en del. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har den jeg, helt ok kabinett! Verktøyboksen er fin å ha... Harddiskene har en sånn skuff som man kan feste de i, for så å skyve de på plass i sporet. Lyddempet. Veldig god luftgjennomstrømning som får ned temperaturen en del. hvordan er støyen? Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har aspire Blå med plexi, det er 2 sata strømuttak på den! Men det koster bare 12,- for et adapter da.. såå.. hihi overklokking.no skriver nå at det ikke er noen der. Tror ikke jeg gidd å kjøpe en strømforsyner som ikke har SATA, hovorfor skal jeg det når jeg skal ha en med. Må jo finnes andre som er like gode, med SATA vell å merke. Men den 500w så kul ut Det er iallefall sata på min!? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 støyen er veldig bra i mine ører. To 120 mm vifter som kjøler bra og støyer lite. Jeg er faktisk veldig fornøyd med det kabinettet. Stilerent, ikke noe "fjortiss" gadgets. Og på PSU: hvorfor ikke gå for Tagan 480W? har hørt veldig mye bra om den. Har selv Antec Truepower og er fornøyd med den også... Der har du to forslag... Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Sover med maskinen 1 meter fra, og jeg velger å slå den av. Men det er ikke umulig å sove med den, litt irriterendes med det blå LEDet i vifta forran. Men visst du kobler en bryter på de to 120mm viftene, så du kan slå de av når du trenger stillhet, så tror jeg støyen blir overkommelig. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Sover med maskinen 1 meter fra, og jeg velger å slå den av. Men det er ikke umulig å sove med den, litt irriterendes med det blå LEDet i vifta forran. Men visst du kobler en bryter på de to 120mm viftene, så du kan slå de av når du trenger stillhet, så tror jeg støyen blir overkommelig. hvordan er kjøleevnen...hva med å kjøpe en Rheobus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå