neXon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 nå satt jeg inn skjermkort men ram var fortsatt ute og da skjedde det samme, skjermen sa no signal og pcen peip laaaange pip helt til jeg skrudde av du må nok sette i ram'en og Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 men hvahjelperdet "feilsøkings" tipset da? Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) hvordan ser jeg at cpu'en er ødelagt? Sjekk at alle pins'ene er intakt. Skrap av eventuell goop og sjekk at det ikke er noen merker på CPUen. Annet enn det kan den bare testes. bytter cpu skal jeg ta den gamle ut resete cmos og så putte inn den nye? Helst, ja. Det beste er som sagt å prøve med en annen CPU... det vil si, er du 100% sikker på at hovedkortet ditt er kompatibelt med den nye CPUen? En liten kommentar: Ikke skrap av kjølepastaen ! Vask den av med Isopropanol eller lignende Edit: Mente du å vaske med ordet "skrape" ? Det kan tolkes veldig annerledes........ Hilsen Zuul Endret 17. november 2004 av Zuul Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 ta det med ro jeg vasket den bort Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Du må ta av alt! bare cpu skal være igjen.. Hvis den starte da skal det vel ikke være noe galt, etter som jeg har forstått. (Fikk hjelp av en fyr jeg kjenner med å gjøre slik med min maksin da vi konstaterte at hovedkortet var ødelagt) Endret 17. november 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 jeg fikk starta hovedkortet, men det peip, da var kun strøm og cpu koblet til, men har jo fått cpu not workable noen ganger, ogmitt under formatering av en disk så restarta pc'en seg.og tror minne skulle være ok, det er aldri forsøkt klokket noe i det hele tatt. og har livstidgaranti uansett så, Lenke til kommentar
stidz Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) nå kom jeg til xp loadinga og til instalasjon av xp, åper ikke den rebooter nå bare edit for gått til og være sant, nå skrudde den seg av Endret 17. november 2004 av stidz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå