Starcraft_RULES Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hallo. Lurer på hvilket hovedkort som passer best (eller er best) til AMD Athlon 64 3200.(Socket 939) Hovedkort Det er vell i hovedsak disse jeg har å velge mellom, eller er det nye på vei? Er SATAII mye bedre enn SATA I. I så fall hvor lenge må jeg vente før det kommer hovedkort som støtter det. Edit: linken Endret 17. november 2004 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Lite heldig å linke til www.norek.no. Bruk heller Komplett. Norek er svært lite glad for denne typen linker. Ref dette innlegget fra Norek. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 har hørt mye bra om MSI k8n Neo Plat 2. Har selv socket 754 versjonen og er godt fornøyd....sjekk ut div tester o.l også... I tillegg er det en del tråder som omhandler akkurat det temaet der, så søkefunksjonen kan være nyttig i blandt. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ja, har søkt litt. Men ble ikke helt fornøyd, så startet en ny tråd. Så at MSI k8n ble anbefalt i en annen også. Men kommer det nye kort, (Sikter litt til SATAII støtte) Angåede PCI og AGP skjermkort er det samma hvilke hovedkort jeg velger, har forstått det sånn at AGP er det beste. Gigabyte GA-K8NXP-9 Fikk jeg nemmelig litt lyst på den. Planen er foreløpig å kjøpe Asus V9999 GeForce 6800 eller AOpen Aeolus 6600 GT Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Planen er foreløpig å kjøpe Asus V9999 GeForce 6800 eller AOpen Aeolus 6600 GT Ok, imellom de 2 valgene og det HK'et du har sett deg ut (egentlig uansett åssn A-64 HK du har sett deg ut) Så er det bare Asus V9999 som vil passe, det Aopen Aeolus kortet du linker til er PCIe, det er ikke sluppet HK til A-64 med støtte for PCIe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå