humla78 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Har Asus A7n8x-e hk og sunbeam kabinett.På frontpanel så er det mic,headphone uttak,headphonen er koblet på hk,men hvor ska mic ledningen kobles på hk. mic led er line out L,line out R, mic in L, mic in R og GND. mic'n på hk virker heller ikke, personen kan høre meg,men jeg kan ikke høre personen. volumen er på full. Hvor får jeg kjøpt neon uv paint ell tusj til molex kontakter og om det finnes dvd software hvor man kan brenne ell kopiere over dvd filmer som er mer en 4.7 GB Endret 17. november 2004 av humla78 Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) det første du trenger hjelp til er emnefeltet Endret 16. november 2004 av ronndi Lenke til kommentar
humla78 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 veldig morsomt hahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har Asus A7n8x-e hk og sunbeam kabinett.På frontpanel så er det mic,headphone uttak,headphonen er koblet på hk,men hvor ska mic ledningen kobles på hk. mic led er line out L,line out R, mic in L, mic in R og GND. Les manualen til hovedkortet og koble riktig. Hvor får jeg kjøpt neon uv paint ell tusj til molex kontakter Jay Random Interbok butikk, eller bokhandel. og om det finnes dvd software hvor man kan brenne ell kopiere over dvd filmer som er mer en 4.7 GB Ja, DVD Shrink gjør dette. For at tråden ikke skal bli stengt, utvid vokabularet ditt til "backup"/sikkerhetskopi. Og - seriøst, endre emnefelt. Moderatorer stenger tråder pga så elendig bruk av emnefelt som du har. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 seriøst, det er det første du bør gjøre før tråden blir stengt av en moderator. gå tilbake og rediger emnetittelen på det første innlegget. fungerer micen hvis du kobler bak på kassa rett i hovedkortet, ser du har skrevet noe om det men forstår ikke helt hva du mente. OT:TRØTT Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Skjønte egentlig nada av hva det egentlig ble spurt om her. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 mic-ledning fra kabinettet til rosa inngang på lyd-delen. Da vil ledningen fungere som en forlenger til mic-inngang til frontpanelet på kabinettet. Lenke til kommentar
humla78 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 har lest manualen men fant ikke noe der,sendte den på rep til pc gutta de kunne heller ikke hjelpe til. mic uttak bak fungerer heller ikke ordentlig, personen kan høre meg når jeg prater,men jeg kan ikke høre noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Og emnefeltet ble endret til "Hvordan ska mic light emitting diode på hk". A turn for the worse? legg til en stor "H", en "l", "ning", et "." og kanskje et "?" så hjelper det. Man må ikke degenere helt selvom man ikke får ting til å virke IMHO. For å løse problemet ditt, åpne egenskaper for lyd, og se om du har "mute" på noen av inngangene. Endret 17. november 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
humla78 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 mic'n bak sitter på hk Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 useriøs feilsøking: Dra mic-ledningen ut av pluggen til HK, sett den inn igjen mens du snakker. Hvis kompisen din hører lyd i et micro-sekund er det en softwarebasert feil. Da må du sjekke at alle prog. fra lydpanelet til det aktuelle kommunikasjonsprogramet er enabla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå