twarr Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Heisann! Skal ønske meg IPOD til jul, men lurer på om jeg skal ønske meg IPOD mini eller vanlig (20 gb) ? Fordeler med mini: mindre (!), tøffere farger. Fordeler med vanlig: større lagringsplass, lengre batterilevetid... S hva synes dere? Ipod mini eller vanlig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Vel, du vet tydeligvis hva fordelene og ulempene er, VI kan ikke vite hva DU bør legge mest vekt på. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvis du kan få en 20 GB så tar du gjerne det.. Hvis ikke kan du jo se litt på andre spillere? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 ca 10% større for ca 5X kappasiteten? seff tar du 20GB ipod.. den nye har jo click wheel også..så hvis du ikke likte 3G versjonen så har du ingen unnskyldning ;p Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 seff tar du 20GB ipod.. den nye har jo click wheel også.. Mini har jo click-wheel den også da.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jepp, men det var det jeg mente. at den nye har det samme interfacet som minien, hvis det var noe av det som gjorde mini'en attraktiv ^_^ Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg hadde valgt iPod 20 GB Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Heisann! Skal ønske meg IPOD til jul, men lurer på om jeg skal ønske meg IPOD mini eller vanlig (20 gb) ? Fordeler med mini: mindre (!), tøffere farger. Fordeler med vanlig: større lagringsplass, lengre batterilevetid... S hva synes dere? Ipod mini eller vanlig? Det er da ingen her som kan fortelle deg hvilke behov nettopp du har, så hva som passer deg må du selvsagt avgjøre selv. Keyzer Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hadde klart tatt 20GB IPod Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ville valgt 20GB, den har i tillegg 4 timar lengre batterilevetid. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvis du gidder å spytte inn ca 5000kr får du jo iPod photo som kan vise bilder Ellers vanlig iPod, da får du en fet bærbar HD(en giga USB-chip ) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 iPod U2 e jo den kulaste mp3-spilleren det går an å kjøpa! Lenke til kommentar
panybs Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ja utenom autografene bakpå den Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ipod mini virker mykkje mindre når du har den i handa. Den er så liten at man kunne tru det var ein flash-spiller, og 4gB er masse musikk. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg ville valgt iPod mini.. Definitivt den beste iPoden. Man trenger faktisk ikke mer enn 4GB plass heller, sjeldent jeg hører på all musikken jeg har på min 20GB iPod. Gleder meg til Flash iPoden.. det blir bra Lenke til kommentar
twarr Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Tror jeg går for 20 GB. Men vil bestille med gravering, rekker jeg å få den før jul visst jeg bestiller i dag (2. desember) ? Lenke til kommentar
curud Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) jeg ville også gått for 20 gb. Selv har jeg 40, og har på langt nær lagt inn all musikken min på ipoden enda(ligger på cd), men det blir jeg å gjøre etterhvert. de 5-6 gb jeg har i bruk brukes flittigt. Jeg liker å ha mye musikk tilgjengelig hele tiden, pluss at jeg sjelden gidder å sette meg foran dataen for å drive å bytte musikk (hvis jeg hadde hatt mindre lagrings kap) Jeg stortrives med min 40 gb, og selv om den er større en mini, så er den ikke for stor. Min lomme takler den fint Men det er jo som alle sier her, det er du som må velge og prioritere. Høres jo ut som du går for 20 gb, og jeg tror du vil bli fornøyd Selv om den er hvit og "kjedelig" som flere sier (jeg liker designet på den), så kjøp iskin. Det har jeg, og det funker bra. Ditt valg lykke til! Endret 2. desember 2004 av curud Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tror jeg går for 20 GB.Men vil bestille med gravering, rekker jeg å få den før jul visst jeg bestiller i dag (2. desember) ? fancy.... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 ...hvor får man kjøpt iskin da? Lenke til kommentar
curud Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 iskin fås kjøpt på iskin, der finner du mye bra. hvis det er 4generasjon ipod su kjøper, så må du kjøpe iskin evo 2 iskin evo2 se evt på everythingipod og burninglove. de har ikke iskin, men annet tilbehør og vesker som sikkert er kjekke greier til ipod mini kanskje de får inn ting til vanlige ipoder senere burberry... forskjellige greier, så bra ut mye spennende her også xtreme mac har ikke erfaringer med andre en iskin, og er fornøyd, men det fins sikkert mye annet bra, sjekk det ut og finn noe du liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå