Gå til innhold

HL2 ankommet, gammel HW utgår...

Machz

Anbefalte innlegg

Hei,

Teste HL2 i dag, og det er bare en ting å gjøre!

Hiv ut nForce2/GF4Ti4400 og slenge inn nForce4/GF6800GT :yes:

Men når kommer den fordømte nF4'en? Noen som har hørt om noe dato her i norge? Tenker enten på nF4 Ultra eller SLi.

Trenger sårt noe fetere for å kjøre HL2 og siden nF4 er like om hjørnet så er det jo ikke noe vits å gå for noe annet enn PCI-e...ikke sant? :hmm:

Ser ut til at jeg må legge HL2 på vent til noe fetere HW kommer inn i kassa :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De specs'ene der burde da holde...

Jeg har P4 2.4 ghz, 512 ddr og radeon 9700 pro. Kjører glatt på 1280x1024.

Hos meg så hakker det noe sinnsykt til tider.

Kjører lavere verdier enn HL2 selv anbefaler, men noe lavere ned enn jeg har gått ned nå er ikke aktuellt.

Skal jo få med meg alle godsakene, det sier seg selv. Først og fremst så er det nok DX9 jeg mangler :thumbdown:

Lenke til kommentar

Machz har fått 8 svar (9 inkludert med meg) og _ingen_ svarer på spørsmålet!

Greit nok at en kan si ifra om at kanskje PCen duger, men tror neppe han må ha det inn med teskei :nei:

Machz: Har hørt at nForce4 skal komme rett før jul, men du kan jo aldri stole på "papir lanseringer".

Håper at noen andre som har hørt noe kan bidra :)

Lenke til kommentar
Machz har fått 8 svar (9 inkludert med meg) og _ingen_ svarer på spørsmålet!

Greit nok at en kan si ifra om at kanskje PCen duger, men tror neppe han må ha det inn med teskei :nei:

Machz: Har hørt at nForce4 skal komme rett før jul, men du kan jo aldri stole på "papir lanseringer".

Håper at noen andre som har hørt noe kan bidra :)

Asus sitt nF4 SLI kort er ventet like før jul(i følge Norek), og jeg må vel ut med ca 9-10K inkl GF6800GT,Asus nF4SLI kort, en gig RAM, Athlon 64 3500+ og tar med diskene fra den maskinen jeg har nå, men jeg går nok for en ny Raptor disk pluss en stor fildisk regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...