ostenxx Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei! Sitter med en Philips DVDR1640P brenner og lurer på hvor jeg kan finne og laste ned den siste firmwaren? Mvh Øystein Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Du finner den her: http://www.cdfreaks.com/news/archive/2004/9 Google = Philips DVDR1640P Firmware update Endret 16. november 2004 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
lindp Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Du finner nyeste firmware her. Eller kanskje her. Philips DVDR1640P ser ut til å være en OEM BenQ DW1620. Så det er kanskje mulig du kan, og på eget ansvar, bruke firmware for den. Eventuelt da en beta region fri (RPC-1) firmware fra Dangerous Brothers. En test finner du her. Men siden brenneren har betegnelsen DVDR1640K/00 kan det tyde på at brenneren er regionfri i utgangspunktet? /00 kan bety regionkode 0 som er sonefri. Denne betegnelsen har Philips i alle fall brukt for vanlig DVD-spillere. Men uansett så er vel kanskje brennekvalitet det viktigste. Nyeste firmware med siste brennestrategi er å foretrekke. Så da spørs det hvem som oppdaterer oftest av Philips og BenQ? En annen ting er at det er mulig du aldrig kan gå tilbake til Philips firmware hvis du i det hele tatt klarer å bruke BenQ firmware. Så det beste er nok å satse på Philips sin egen når jeg får tenkt meg om Det er annerledes med NEC-3500A som blir hacket i det uendelige, hehe ... Endret 17. november 2004 av lindp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå