ilpostino Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) er på utkikk etter en bra popup-killer. Bruker Opera til daglig. der har jeg mulighet for å sperre mot alle popups untatt de som kommer ved hjelp av IE... edit: alle popups som kommer ved hjelp av IE skal dø.... Endret 17. november 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Selv bruker jeg bare den innebygde i Opera. Fungerer helt topp den. Har lisensiert versjon av 7.50 Har satt den til "block unwanted pop-ups" edit: klarte ikke skrive opera rikitg Endret 17. november 2004 av Desdichado Lenke til kommentar
alexf Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som vet om en sound-killer? Jeg blir så forbannet når jeg scroller i IE, og musen kommer over en flash-reklame med lydeffekter. Særlig når jeg spiller høy musikk. Opera of Firefox har vel mulighet for å fjærne lyden? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 SP2 til Windows XP kommer også med popupkiller til IE. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 SP2 til Windows XP kommer også med popupkiller til IE. jeg bruker Windows 2000.. men har hørt at det skal være en slik i Sp2 til Xp... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Google toolbar, finner du på www.download.com Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Google toolbar, finner du på www.download.com dert virker som at denne kun blokkerer popups mens du surfer... jeg surfer så så si aldri med IE og trenger en som dreper popups hardt og brutalt før de kommer opp på skrivebordet mitt... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Pop up stopper companion. Lenke til kommentar
akh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 er på utkikk etter en bra popup-killer. Bruker Opera til daglig. der har jeg mulighet for å sperre mot alle popups untatt de som kommer ved hjelp av IE... edit: alle popups som kommer ved hjelp av IE skal dø.... Hvis det dukker opp popups på maskinen din uten at du bruker Ie, da er det rimelig sannsynlig at du er infisert av spyware. Kjør noen spyware/adware programmer (f.eks. Ad-aware og spybot search & destroy). I tillegg bør du deaktivere messenger service i XP. (ikke msn messenger altså). Se her for hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå