Averon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Feil med min maskin: 1. Den klikker (restarter) når jeg prøver å defragmentere disken. 2. Den klikker (restarter) når jeg skal pakke ut store filer på noen få GB. 3. Den klikker (restarter) når jeg prøver å unlocke Half-Life 2 (ved 39 %). Er det harddisken som er gåen?? Kan det være noe annet?? RAM? Hovedkort? Blir utrolig glad for all hjelp! *Emnetittel endret - "Hjelp! Hva er galt med maskinen?" sier lite om problemene dine* Endret 17. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
the bønn Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hatt d samme problemet selv! det kan hende at prossesoren din begyner å ta kvelden. Eller at hoved korte ditt begyner å bli litt mongo! d var begge dela t meg da! Mvh: The bønn Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Aktivert DMA på disken din.......? Lenke til kommentar
Averon Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Aktivert DMA på disken din.......? For å være ærlig, så vet jeg ikke. Er det lurt kanskje? Hvordan gjør jeg det? (Kan sikkert finne ut av det selv i morra) (har 2 gamle disker som er ordnet i raid 0, Hovedkort og prosessor er 5 mnd gamle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå