superreven Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen av spillene mine begynner å bli litt slitt, så tenkte å brenne bacup av de... Må spillene brennes på DVD eller kan de brennes på CD? Er det noen spill som er f.eks. DVD og noen som er på CD? Hvordan gjøres kopieringen helt spesifikt? Bare til å ta "copy disc" via Nero eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) WOOOPS! se under...sorry dobbelpost!! Endret 18. november 2004 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen av spillene mine begynner å bli litt slitt, så tenkte å brenne bacup av de... Må spillene brennes på DVD eller kan de brennes på CD? Er det noen spill som er f.eks. DVD og noen som er på CD? Hvordan gjøres kopieringen helt spesifikt? Bare til å ta "copy disc" via Nero eller? Vet jeg er litt sein med denne, men kansje det hjelper alikavell Hvis du skal spille brente PS2 spill må du ha chippa PS2'en din..om det "is a no-no" can du prøve å få tak i en cd som man putter inni ps2 en i ca 30 ...den cd'en lurer maskinen og gjør den "sonefri" til ps2 spill... og du kan ikke brenne ps2 spill ut på cd (bare ps1) ...dvd trengs for ps2 -cheers Du kan også spørre "Beistet" for mere info...jeg kjenner han og han har lit peiling på slikt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 plater som er blanke (normale) på baksiden er dvd, mens spill som er blå på baklsiden er PS2 CD, disse skal kunne kopieres over på cd.. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Takk for svar! Fikk svar på det jeg lurte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå