geirthr Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Når jeg spiller musikk (eller hvem som helst lyd) blir det en slags ekko i lyden. Merker det godt f.eks når jeg setter en sang på pause og på "ping" lyden i Windows, da er det en slags ekko der i 1 - 1,5 sek. etterpå. PC'n er helt ny så det burde ikke være noe feil med driver, har heller ikke internett tilgang på den akkurat nå så jeg får ikke oppdatert driveren. Noe som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du bør nok prøve å få oppdatert driveren. Har opplevd en helt ny PC som spilte alle lyder i halv hastighet til driveren ble oppdatert. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ok, Takk for svar. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Prøv også å skru av inn inngangene i tilfelle du har en mic som ødelegger eller noe annet Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 De fleste nyere lydkort har mulighet til å slå på forskjellige effekter (echo, reverb osv). Sjekk i mixerprogrammet som følger med lydkortet og se om du kan deaktiere noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå