E.T Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Heisann, har alltid kikket litt på ulike PDA'er, men hva skal jeg egentlig med det? hva kan de brukest til? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Alt mulig avhengig av hvor mye du putter i det. For å si det på en annen måte, hva kunne du tenke deg å bruke en PDA til? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 For å si det sånn, hvis du må spørre hva du skal bruke en PDA til, har du ikke behov for en. Da vil den bare ligge i en skuff etter at gøy-ny-dippedutt-faktoren har gitt seg. Du kan organisere din hektiske hverdag (nymotens filofax), men dette er noe en noenlunde ny mobiltelefon også kan gjøre. Du kan skrive notater, tegne, jobbe med regneark, høre på mp3, se på filmer, og spille spill. En svært kjekk ting, er at du kan koble den til en GPS-enhet og bruke den i bilen sammen med litt kart-programvare. Du kan så plotte inn hvor du skal kjøre hen (blablagate 14 i Paris, Frankrike), og du får så løpende informasjon hvor du skal kjøre for å komme dit fortest. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Også må jeg legge til, man kan surfe, bruke instantmessaging (msn, icq osv), osv, er genialt om du har wlan. Farfar har pda og wlan, digger det Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei. Jeg bruker den til navigering Se denne Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hvis du går på skole så er det litt greit å ha......kan f.eks ta opp lyd fra timer...og microfonene på dagens pda'er fungere bra til dette.....Overaskende bra faktisk... Jeg bruker min til å: 1. Se hva jeg skal gjøre til enhver tid. 2. MP3 spiller 3. Sitte på Wlan (surfe på nett og sitte på msn) 4. Ta opp viktige ting fra skolen som lærern sier 5. Fotografere ( sjekk ut Denne siden så ser du hva jeg tar bilder av Jeg har da altså en Hp rx3715 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå