att Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg har nå fått meg nettverksadapter, og har tenkt å spille station over nett. Jeg må også bruke pcen til hub, men når jeg skal tillate andre nettverksbrukere å koble seg gjennom denne datamaskinens internett tilkobling og trykker OK, får jeg opp en merkelig feilmelding: http://www.cmworld.1go.dk/deling-av-nett.jpg Noen som kan forklare meg hva den betyr, og jeg eventuelt må gjøre ? [Hvis du ikke får opp bilde bare av å trykke på linken, så kopier linken og lim inn i adresse vinduet] Endret 16. november 2004 av att Lenke til kommentar
Magus Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ser ikke bildet, kan du ikke bare si hva som står? Lenke til kommentar
att Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ser ikke bildet, kan du ikke bare si hva som står? Prøv og kopier linken, og åpne et nytt vindu og lim inn linken i adresse feltet. Da skal bilde komme opp. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du må ha 2 nettverkskort. et til LAN internett/ADSL og et som går til PS2. Så må du markere begge to og velge bro. Så skal det gå. Lenke til kommentar
att Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Du må ha 2 nettverkskort. et til LAN internett/ADSL og et som går til PS2. Så må du markere begge to og velge bro. Så skal det gå. Jeg markerer begge, og høyreklikker, men får ikke opp alternativet om og opprettet bro. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ser ikke bildet, kan du ikke bare si hva som står? Prøv og kopier linken, og åpne et nytt vindu og lim inn linken i adresse feltet. Da skal bilde komme opp. Det funker nå, funka ikke når jeg prøvde tidligere. Det skal ikke være nødvendig å opprette bro. Kjør wizarden for hjemmenettverk, og velg at internettilkoblingen skal deles når du blir spurt om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå