Gå til innhold

Need 4 speed U 2-Artifacts..

dj_j0tul

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget at jeg har et problem med artifacts på maskina mi.

Det oppstår i flere spill, spesielt CMR4, BF-vietnam OG nå altså NFSU-2. Jeg har lagt inn Nyeste Nvidia Chipsetdrivere, Nyeste ATI Drivere (4.11)(prøvd omega, uten hell) OG installert Direct X på nytt... INGENTING ser ut til å funke..! :cry:

Jeg får forskjellige "prikker" på teksturene rundt om på bygninger og lignende... og det er MANGE av dem..! De er ikke så distraherende, men de er nå der og ødelegger litt av kvalitetsfølelsen når man spiller.

Mitt syst er:

XP2800+ (ikke overklokk)

PowerColor 9800pro (ikke overklokk)

Asus A7N8X (Nforce2)

512 mb ram

Noen som er kjent med problemet? Jeg syns problemet kom etter at jeg blandet meg oppi Nvidia-drivere til Hovedkortet, men nå er det der uansett om jeg avinstallerer eller hva jeg enn gjør... :cry:

-Me

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at det ikke er for varmt i maskina di da? En eller annen kjøler som holder på å ta dagen?

jo, du sier noe... har ingen kabinettvifter eller noe. Kan prøve å støvsuge(!) pc'en etterpå i dag... MEn, har aldri hatt problemet før jeg installerte denne nForce-driveren :hmm:

Skjønner ikke helt hva som kan være galt jeg gitt...nye nForce-drivere burde da ikke skape problemer hvertfal,men løse dem.

-me

Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke er for varmt i maskina di da? En eller annen kjøler som holder på å ta dagen?

jo, du sier noe... har ingen kabinettvifter eller noe. Kan prøve å støvsuge(!) pc'en etterpå i dag... MEn, har aldri hatt problemet før jeg installerte denne nForce-driveren :hmm:

Skjønner ikke helt hva som kan være galt jeg gitt...nye nForce-drivere burde da ikke skape problemer hvertfal,men løse dem.

-me

ikke bruk støvsuger i en datamaskin.. ;) Men prøv å kjør med kainettdøra åpen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...