Gå til innhold

Half-Life: hvordan få HL2 til å virke off-line


Anbefalte innlegg

Var å kjøpte Half-life 2 idag på Spaceworld. Kom hjem, installerte spillet, drassa med meg pc'n over til en kompis (har IKKE internett hjemme) dro på reg-siden, fixa alt som skulle fixes. MEN jeg får det ikke til å virke off-line, bare on-line. :mad:

Dette er da en ganske enormt problem for meg siden jeg quote: ikke har internett. På status-baren i Steams står det at spillet er "not ready", men jeg får jo spilt det on-line.. Det kjøpt i butikk på dvd. Har prøvd update, men finner ingen updates.

 

 

Hvis noen har noen en crack, send pm. :D

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var å kjøpte Half-life 2 idag på Spaceworld. Kom hjem, installerte spillet, drassa med meg pc'n over til en kompis (har IKKE internett hjemme) dro på reg-siden, fixa alt som skulle fixes. MEN jeg får det ikke til å virke off-line, bare on-line. :mad:

Dette er da en ganske enormt problem for meg siden jeg quote: ikke har internett. På status-baren i Steams står det at spillet er "not ready", men jeg får jo spilt det on-line.. Det kjøpt i butikk på dvd. Har prøvd update, men finner ingen updates.

 

 

Hvis noen har noen en crack, send pm. :D

Du er helt avhengig av å være tilkoplet internett for å spille, kan ikke få spillt spillet i "offline mode"

Lenke til kommentar
Du er helt avhengig av å være tilkoplet internett for å spille, kan ikke få spillt spillet i "offline mode"

Ikke svar når du ikke vet.

 

Får å spille off-line mode må du først update hl2 100%. Så tar du ut internettledningen og restarter steam.

 

Du vil da få spørsmål om du vil aktivere offline mode.

 

Så spiller du hl2.

Lenke til kommentar

Det er mulig at jeg er litt konservativ, men jeg kan ikke skjønne at denne framgangsmåten kan være lov. Jeg har heller ikke internett-tilgang på den maskinen som jeg tenkte å bruke til Half-Life. Og om det stemmer at man må gjøre en full oppdatering så høres dette ut som om det ikke vil gå så veldi bra over modem - man må kanskje ha bredbånd?

Så det jeg eventuelt måtte gjøre for å kunne spille et spill jeg faktisk har betalt for, er å kjøpe et modem - og bruke mye tellerskritt. Eller kjøpe et nettverkskort, og så prøve å finne noen som kunne låne meg en linje.

Er det bare meg, eller er det andre som synes dette virker litt absurd?

Min versjon av spillet kommer til å gå i retur til butikken, og jeg vil vente til det dukker opp en versjon som lar seg spille uavhengig av nett-tilgang.

Med mindre det er noen her som har en 'patch' for steam da..

Lenke til kommentar
"Properties" på min HL2, 100%, i monitor står det completed, Not-Ready for offline, needs update.

 

Nekter å starte offline, og er jævla vansklig å få oppdatert på modemet. Tok år å få unlocka det :(

 

edit: særlig når den nekter å oppdatere mer..... :nei:

har samme problemet som deg. spillet er ferdig installert, virker online, men får ikke lov å spille offline. står not ready. og på status står det ikke ready to play, men update needed, er jo ikke mer å oppdatere!!! uff... får vel vente på en crack da. har ikke råd til internett heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...