Gå til innhold

Half-Life: Då har eg spelt igjennom HL2


Anbefalte innlegg

Brukte ca 10 timer på medium. Eg er litt skuffa, spelet er bra, men singleplayeren har lite variasjon, er litt puzzles men stort sett skyting og sniking. Det var UFATTELIG lett, Doom 3 var langt langt meir vansklegare på easy. Grafikkmessig så er det bare shaders som imponerer. Ellers er det ganske tynt med detaljer. Nokre av bretta av tildels veldig kjedeleg og, spessielt dei du tok med hoover greia.

 

For all del spelet imponerte og men singleplayeren var ikkje så veldig imponerandes. Lite variasjon og om du har tenkt å spele igjennom det ein gang til.

 

Synes spelet fortjener enn score som ligger på 8 av 10, så bra er det. Det er litt til som kunne ha vore betre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han meiner nok dei som skulka skulen for å spele Half-Life 2, men ikkje fekk det til å fungere.

Både og ;)

Synes litt synd på de trøtte stakkars frusterte (fra nå av) Antisteambrukere...

å skulke for å så sitte i 10 timer å prøve på å få det nylige mottatte HL2 til å fungere, er nok ikke gøy :!:

 

Ellers generelt de som skulka pg.a. HL2 litt tragisk?

Men på en annen side så har vi jo venta på HL2 en "liten" stund nå. ;)

Lenke til kommentar
Noen som har begynt på Hard??

Uaktuellt å spille på noe annet enn hard. Er jo spillingen som er gøy, ikke å ha rundet spillet. Men det er nå min mening da.

 

Skal dessuten ikke legge inn HL2 før 21. desember uansett. Da er siste eksamen før jul ferdig. Enda mer å glede seg til jul for.

 

..dere gjør det jammen ikke lett når dere legger ut om hvor digg spillet er :nei:

Lenke til kommentar

Fy fader jeg sitter ikke og spiller et av tidenes betse FPS spill på en dag. Sitter heller og spiller litt om gangen selv om jeg kan konstantere at det er veldig vanskelig å legge det fra seg når en er ført i sving! :thumbup:

 

Men har tenkt å spille gjennom det et par ganger til etter å fullføre det først da! :yes:

 

Husker at HL-1 var ganske langt ble jo aldri ferdig! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...