minimum payne Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Er den integrerte lyden bedre enn soundblaster live 1024? hvordan ser jeg hvilken revisjon kortet er ? takk for alle svar. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 revisjon 1.2 har 6 kanalers lyd, og det skal visst være ganske grei kvalitet på den (vet ikke hvordan den er sammenlignet med SB Live). Jeg skal ha dette kortet også (den versjonen uten Raid). Jeg bestilte hos databutikken forrige uke, men måtte vente fordi de var tomme for XP prosessorer. I mellomtiden så spurte jeg hvilken revisjon de hadde inne og de sa at de hadde 1.0, men at de fikk inn nye på Tirsdag. De visste ikke hvilken revisjon de ville få inn. Da bestemte jeg meg for å avlyse ordren og vente til de har fått inn nye for å se hvilken versjon de får inn. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 jaja jeg lurte bare på hvilken revisjon jeg har fått, skal montere det i morgen, trenger tynnere skruer til å feste vannkjølinga. det blir morro. første kortet jeg har eid som har ddr ram. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hvor bestilte du, og når fikk du det? http://www.amdmb.com/vb/showthread.php?s=&...t=8k3a+revision står visst rett over den 6. PCI sloten Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 JUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! REVISJON 1.2!!!!!!!!! :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: kjøpte det hos http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe...hp?webshop_id=6 6 kanalers lyd,JESS! og fikk det før helga, men hentet det ut idag.(lønning) :smile: [ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-05-27 22:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå