vegardbj Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Overtok i sommer en golf II 86 -mod. I motorrommet er det montert en vebasto, men styringsenheten mangler. Ettersom det begynner å bli kaldt og surt, har jeg sabla lyst å få fyrt den opp! Hvis noen har vært borti noe lignende, og har lyst til å gi meg noen tips om hvordan jeg skal få liv i den, tar jeg imot med takk Kan egentlig så lite om den at jeg ikke vet hva jeg skal spørre om engang Har jo forsøkt å google litt, men ser ut som vebasto er et veldig tysk fenomen i biler, og tysk er det ei stund sida jeg kunne ... -- mvh. Vegard Bjørstad Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei og velkommen til forumet. Prøv å ta kontakt med firma som driver med varme/kuldeteknikk og eventuellt diesel-elektro. Dem bruker å ha peiling på slikt, samt hvor du får tak i deler. Forresten...Har du hørt hos VAG eller bilopphuggeri? Vebasto var ganske vanlig på eldre Caraveller og Transportere, mulig deler fra dem passer din. Lenke til kommentar
vegardbj Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Takk for det! Og takk for tips. -- mvh. Vegard Bjørstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå