DargarWhiteFang Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Da var faren over for denne gang, eller er den virkelig det? Hva snakker jeg om da? Jo, mange av dere så min forrige post som var et rop om hjelp da vi bare var 4 dager fra å bli forbipassert av et Brasiliansk forums lag. Marginene var små, men det viser jo sannheten i den derre "Herkules og skilpadden" historien.. Sakte men sikkert krøp deres forum nærmere og nærmere oss! Heldigvis ble viste HW sine medlemmer nok en gang at vi kan dersom vi virkelig vil, og jeg vil med denne posten få gratulere oss alle, både de som hørte våre rop om hjelp, og de som trofast har kjempet siden begynnelsen! Det går sakte men sikkert oppover for Hardware.no's eget lag og kan vi bare fortsette omtrent som nå, så kommer vi til å passere 40 grensa på vei oppover listene innen de nærmeste 100-200 dagene.. Jo det er lenge til, men så er det BARE 42 LAG I VERDEN som har produsert/donert mer data-kraft til forskningen!! Dette er flott og noe vi alle kan være fornøyde med, og med tanke på at det ikke koster mer enn strøm til data'en så er det jo ennda finere! Til alle som tittet inn og lurer på hva dette er, oppfordrer jeg til å lese første posten i DENNE tråden. Dersom dere fremdeles har spørsmål, så kan dere jo stille de enten i denne tråden eller i hoved tråden som jeg nettopp lenka til. Takk og lykke til videre!! :!: Endret 19. november 2004 av Dargar Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Jaha. Her titter man bort en liten sekund og "plopp" så har Forum PC's Brasil hoppa over oss i produksjon. De har for tilfellet ca. 4500 poeng/døgn mer enn oss, og jeg tror nok at de også har hatt litt kampanjer på sitt forum for å karre seg forbi vårt team. (Nå skal vi vise Hardware.no at vi i Brasil også kan!) Jeg håper derfor på at folk i det minste fortsetter, og i beste fall får med seg ennå flere folk! Jeg HVET at det er mange medlemmer her som ikke en gang har orka å legge tid på dette, men jeg er evig optimist. Desverre kommer nok hardware's daglige produksjon å synke merkbart fremover pga. alle som spiller HL-2.... Dette, konkuranse eller ikke, må jo bare godtas. Min maskin for folde når jeg ikke spiller. (Dvs. skruer ikke av F@H for å spille, men tviler på at den finner særlig mye IDLE time til å kjøre på... ) Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Får snart igang en maskin nr 2 som skal folde 24/7...eller hvertfall så lenge søstra mi lar den stå på Skal ikke engang fortelle henne hva det er, bare at det er nødvendig, men helt ufarlig Alle monner drar eller noe sånt Endret 19. november 2004 av Misshaped Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Perfekt! Alle monner drar, det er virkelig sant når vi er så pass mange som vi er her! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har satt i gang to P4-maskiner 2.5 og 3 GHz. Skal legge det inn på serveren også, en P4 2.5 GHz. Alle munner drar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå