Gå til innhold

Finnes det 120mm viftegriller?

Anbefalte innlegg

Hei

Har skjekket på alle nettbutikker... Finner altså ikke en 120mm viftegrill. Noen som vet hvor de selger dette.

Offtopic:

Har nå installert plexiglass på toppen av kabinettet mitt... Synest det ble meget vellykket. Skal begynne å modde masse på det... Det som var litt kjedelig var at jeg måtte ut med alle komponetene når jeg sulle skjere ut hullet på toppen. Her skal jeg ha to 120mm vifter så da må jeg ha en tøff viftegrill!!!!! ;):yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt av en nick jente19jentejente , noe sier meg at du kanske er en jente ? eller

:!: Mange som tror det ja... Men jeg får vel si at det var vennen min som lagde kontoen så måtte han skrive at nicket mitt skulle være jente19jentejente ... :p .. Er en gutt... Men noen som vet hvordan man skifter nick, går det??? :p

jeg tror ikke det går ann å bytte nick, jeg har prøvd å finne ut av det selv fordi jeg har lyst til å bytte nick sjæl.

Lenke til kommentar
Litt av en nick jente19jentejente , noe sier meg at du kanske er en jente ? eller

:!: Mange som tror det ja... Men jeg får vel si at det var vennen min som lagde kontoen så måtte han skrive at nicket mitt skulle være jente19jentejente ... :p .. Er en gutt... Men noen som vet hvordan man skifter nick, går det??? :p

jeg tror ikke det går ann å bytte nick, jeg har prøvd å finne ut av det selv fordi jeg har lyst til å bytte nick sjæl.

Tror den eneste måten å bytte nick på er å sende en mail/pm til en administrator med en god begrunnelse vedlagt. Mener å ha lest dette et sted på forumet, men er sannelig ikke sikker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...