jente19jentejente Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei Har skjekket på alle nettbutikker... Finner altså ikke en 120mm viftegrill. Noen som vet hvor de selger dette. Offtopic: Har nå installert plexiglass på toppen av kabinettet mitt... Synest det ble meget vellykket. Skal begynne å modde masse på det... Det som var litt kjedelig var at jeg måtte ut med alle komponetene når jeg sulle skjere ut hullet på toppen. Her skal jeg ha to 120mm vifter så da må jeg ha en tøff viftegrill!!!!! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 microplex har griller til 120mm, men dog ikke særlig mange. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ja... Har funnet de... Men det var bare med lys i!! Vil hest ha noen som er litt billigere å ikke har lys i seg Lenke til kommentar
valentino Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Fant ett sett filterkit hos www.netconnection.no, men det har desverre ikke bilde. EDIT: Så nå at du spurte etter grill, ikke filter... må lese bedre neste gang. Men fant uansett ingen griller dessverre. Endret 16. november 2004 av valentino Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 her har du viftegrill til 2 120mm vifter link jeg syns vertfall de er jævli fete Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Litt av en nick jente19jentejente , noe sier meg at du kanske er en jente ? eller Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Litt av en nick jente19jentejente , noe sier meg at du kanske er en jente ? eller :!: Mange som tror det ja... Men jeg får vel si at det var vennen min som lagde kontoen så måtte han skrive at nicket mitt skulle være jente19jentejente ... .. Er en gutt... Men noen som vet hvordan man skifter nick, går det??? Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 her har du viftegrill til 2 120mm vifter link jeg syns vertfall de er jævli fete Ja. kanskje det... Vet ikke helt... De så litt anerledes ut Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Litt av en nick jente19jentejente , noe sier meg at du kanske er en jente ? eller :!: Mange som tror det ja... Men jeg får vel si at det var vennen min som lagde kontoen så måtte han skrive at nicket mitt skulle være jente19jentejente ... .. Er en gutt... Men noen som vet hvordan man skifter nick, går det??? jeg tror ikke det går ann å bytte nick, jeg har prøvd å finne ut av det selv fordi jeg har lyst til å bytte nick sjæl. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Litt av en nick jente19jentejente , noe sier meg at du kanske er en jente ? eller :!: Mange som tror det ja... Men jeg får vel si at det var vennen min som lagde kontoen så måtte han skrive at nicket mitt skulle være jente19jentejente ... .. Er en gutt... Men noen som vet hvordan man skifter nick, går det??? jeg tror ikke det går ann å bytte nick, jeg har prøvd å finne ut av det selv fordi jeg har lyst til å bytte nick sjæl. Tror den eneste måten å bytte nick på er å sende en mail/pm til en administrator med en god begrunnelse vedlagt. Mener å ha lest dette et sted på forumet, men er sannelig ikke sikker... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FG120 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FG120G Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 her har du viftegrill til 2 120mm vifter link jeg syns vertfall de er jævli fete Den grillen er til å ha på en radiator. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) møg pc'er på skolen!!! uff dobbelpost Endret 17. november 2004 av gran3 Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 3dfxcool har jo en del fete griller. se her Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 her har du viftegrill til 2 120mm vifter link jeg syns vertfall de er jævli fete Den grillen er til å ha på en radiator. jeg vet, men den passer til vanlige 120mm vifter også Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 pene : Grill, 120mm, EMI-beskyttende ikke på lager tho >_< Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 pene : Grill, 120mm, EMI-beskyttende ikke på lager tho >_< De var fin ja!!! Kanskje jeg kjøper meg 2 sånne!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 pene : Grill, 120mm, EMI-beskyttende ikke på lager tho >_< de er digge. er sånne jeg skal kjøpe det Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Hmmm... Hva betyr EMI beskyttende??? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hmmm... Hva betyr EMI beskyttende??? det beskytter kretser mot elektro magnetisk støy Electro Magnetic Interference Endret 17. november 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå