Luske_Ludvig Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Les bare her på vg.no. Hvor mange er det ikke av oss som har vert i endeløse telefonkøer hos telenor. De du får snakke med har ingen myndighet til å få gjort noe som helst. Du får til svar: Dette skal vi fikse. Men ingenting skjer. Her er mine råd: 1. Helst henvend deg skriftelig. 2. Må du ringe, så Få fullt navn og nummer til den du har snakket med. Da kan du kontakte samme vedkommende og klage på nytt. "Abuse Response avdelingen", hemmelig enhet som ikke har telefon? Post dine erfaringer og råd her. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bare holde seg unna Telenor Spesielt den telefonservicen deres. De kan jo annsette flere folk sånn at man slipper å høre hele skiva til Corrs før man får snakke med en som egentlig ikke sier så veldig masse. Det er nå min mening Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ADSL - NGT Telefon - Telio Telenor - ikke noe Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Forstemmende. Men, noen som vet om et selskap hvor noe slikt garantert ikke kan hende? Tror ikke det blir mange ... Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det er sjanseløst av Telenor, enig der. Men husk også at de har over halve markedet, de vil da også ha over halvparten av blunderne. Ren statistikk det. Men de bør definitivt ta en kikk på rutinene sine her. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 "Abuse Response avdelingen", hemmelig enhet som ikke har telefon? Ja, finner du det så rart? De ble utsatt for div drapstrussler og andre ubehageligheter både på jobb og privat så derfor er de ikke tilgjengelige annet enn via e-post og de oppgir ikke navn på de som jobber med dette. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Mulig jeg er en outsider her men: Mobilen: Telenor Mobil Hjemmetlf: Telenor Internet på jobben: Telenor Har aldri hatt trøbbel med Telenor! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har fått kontoen min sperra fordi tanta sin PC var infisert med virus som spamma (og jeg som lurte på hva f skjedde med linja mi ganske kul lagg av og til ) Det har tatt 3 dager så var det i orden Jeg ringte telenor og snakka med en veldig hyggelig kar som var veldig hjelpsom og han ringte Abuse avdelingen dagen etter (fordi de tok kvelden da jeg ringte...trur det var kl18-19 elns) og da var alt i orden syns ikke det var så fælt jeg. Dessuten så venta jeg i max 10min for å få snakket med noen Lenke til kommentar
So|o Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Mulig jeg er en outsider her men:Mobilen: Telenor Mobil Hjemmetlf: Telenor Internet på jobben: Telenor Har aldri hatt trøbbel med Telenor! Samme her! Har mobil, fasttelefon og internett fra Telenor. Er veldig fornøyd og har aldri hatt problemer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Mulig jeg er en outsider her men:Mobilen: Telenor Mobil Hjemmetlf: Telenor Internet på jobben: Telenor Har aldri hatt trøbbel med Telenor! Samme her! Har mobil, fasttelefon og internett fra Telenor. Er veldig fornøyd og har aldri hatt problemer Jeg også! Men må si at kundeservicen er noe innih*vete surrete hvis man skal snakke med flere.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Luske_Ludvig: Det var vel en ganske usakelig overskrift? "VG artikkel: Telenor forsetter terroren mot oss.", hvor står det om terror i den artikkelen? Det stå om en dame som har vært uten e-post i 1 mnd p.g.a. helt utrolig dårlig kundebehandling. Men hvor står det om terror mot oss? Hva slags terror? Bomber eller hva...? Og hvem er oss? Jeg har aldri fått hverken bomber eller trusler fra hverken Telenor eller andre tele-/IT-firmaer. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Luske_Ludvig: Det var vel en ganske usakelig overskrift? "VG artikkel: Telenor forsetter terroren mot oss.", hvor står det om terror i den artikkelen? Det stå om en dame som har vært uten e-post i 1 mnd p.g.a. helt utrolig dårlig kundebehandling. Men hvor står det om terror mot oss? Hva slags terror? Bomber eller hva...? Og hvem er oss? Jeg har aldri fått hverken bomber eller trusler fra hverken Telenor eller andre tele-/IT-firmaer. Kunne ikke vært mer enig. Enkelt har en tendens til å starte et hylekor uten like med en gang Telenor har gjort en brøler.. Tviler på at det hadde blitt slått like stort opp hvis det var et annet firma enn "den store stygge ulven" som hadde gjort den samme tabben. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja....Ja.....Ja...*beklager, men vi kunne ikke oppfatte hva du sa. Venligst prøv igjen* JA, *----||----* JA for satan!......De vel nå få høre div problemløsninger... 10min senere.... de blir nå satt over til kundebehandler..... venligst vent, de er nummer 326 i køen.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 De vel nå få høre div problemløsninger... 10min senere.... de blir nå satt over til kundebehandler..... Det er bare og trykke stjerne-tasten så hopper man over denne leksjonen. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) ADSL - NGTTelefon - Telio Telenor - ikke noe Hører til samme gruppe menneske! Nei til store "statlige" bedrifter som Telenor. Edit: Ups, kom plutselig på at jobbmobilen og jobbtelefonen min er telenor. Og det er jeg selv om har sørget for at det ble Telenor. Huff da, men til mitt forsvar må jeg si at jeg nesten ikke har vært plaget av Telenor gjennom jobben. Endret 17. november 2004 av BennyXNO Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jepp, jeg må nok bare hive meg på samme tone som flere andre her: Telenor er da ikke verre enn alle de andre på service og tilgjengelighet. Eneste grunnen til at jeg ikke bruker Telenor, er fordi de er mye dyrere enn de billigste operatørene (spesielt på mobiltelefoni). Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jepp, jeg må nok bare hive meg på samme tone som flere andre her: Telenor er da ikke verre enn alle de andre på service og tilgjengelighet. Eneste grunnen til at jeg ikke bruker Telenor, er fordi de er mye dyrere enn de billigste operatørene (spesielt på mobiltelefoni). Jeg må jo faktisk innrømme at mitt hat til Telenor ikke skyldes deres manglende service-innstillingen, men den frekke prispolitikken de har hatt på fasttelefon i de siste 10 årene. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 De vel nå få høre div problemløsninger... 10min senere.... de blir nå satt over til kundebehandler..... Det er bare og trykke stjerne-tasten så hopper man over denne leksjonen. Joda, men trykker du stjerne for tidlig eller akkurat for sent så blir det plutselig helt stille.. så venter man i ca 5 minutter så blir samtalen brutt... ganske fantastisk telefonsystem det der.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Mulig jeg er en outsider her men:Mobilen: Telenor Mobil Hjemmetlf: Telenor Internet på jobben: Telenor Har aldri hatt trøbbel med Telenor! Samme her! Har mobil, fasttelefon og internett fra Telenor. Er veldig fornøyd og har aldri hatt problemer Det er vel ikke temaet... Det er når problemene dukker opp at Telenor ofte blir vanskelige. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Telefonsupporten til Telenor er jo overlegen de fleste andre mobiloperatører. Ofte kommer jeg rett igjennom til en kundebehandler, og må jeg vente er det sjelden mer enn et par minutter. Fatter ikke at noen kan få seg til å kritisere Telenor for dette, når et selskap som Nextgentel ofte har bortimot en times telefonkø. Har selv opplevd å sitte i telefonkøen til Nextgentel, og det er det verste jeg noen gang har vært borti. Kritiser gjerne Telenor, men det må være rettferdig kritikk, som for eksempel høye priser. Når det gjelder telefonsupport og kundeservice er Telenor faktisk en av de aller beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå