vihovde Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen andre som sliter med treg registrering av spillet ??? Har aldri opplevd maken til tid for å spille ett spill Hva med dere ??? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Når jeg skulle registrere den tidligere idag gikk det syykt treigt. Er enig at det er mye styr for å få spilt et spill man har kjøpt Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) drittspill går sikert bare tregt fordi at det er sikert et par millioner som prøver å registrere spillet samtidig Endret 16. november 2004 av Hetland Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Får ikke logget inn på Steam Ubrukelig! Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Får ikke logget inn på Steam Ubrukelig! Joda, men det tar TID og TOLMODIGHET Har endelig etter 1 time klart å opprette en Steam konto, men får jeg spille spillet for det ? NEI Har også klart å registrere mitt nyinnkjøpte spill, men får jeg spille spillet mitt for det ? NEI Nå gir jeg fa#%¤% snart opp og avinnstallerer hele DRITTEN Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 For det første er dette en kategori for hardware. Tråden skulle vært plassert i spillforumet. For det andre anses massiv bruk av store bokstaver (caps) som roping, og dette er ufint, spesielt i emnefeltet. Les retningslinjene og nettiketten en gang til er du snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg