Gå til innhold

VALVE er noen forbanna kjeltringer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
makan til grineunger skal man lete lenge etter..

"men jeg vil ha det nå!!"

våks opp og innse at ikke alt er perfekt her i livet og at man ikke får alt man peker på med en gang.

gi valve en break.

Hvorfor ikke?

De har hypet dette spillet i flere år,og så greier de ikke en gang å lage et system som lar oss spille det.... Når de krever at vi lager en steam konto samt laste ned filer for å aktivere det spillet vi har kjøpt, så har vi all grunn til å klage!

Den eneste "break"en jeg kan tenke meg å gi Valve er å bidra til DDOSing som foregår med registrering og aktiveringsforsøk fra de av oss som ønsker å spille HL²...

og btw: det heter "voks opp"

Lenke til kommentar
makan til grineunger skal man lete lenge etter..

våks opp og innse at ikke alt er perfekt her i livet og at man ikke får alt man peker på med en gang.

gi valve en break.

Har du ikke kjøpt spillet idag og prøvd å få lasta ned frå steam i hele dag, så vet du ikke hva du snakker om... Når jeg kjøper ett sp-spill så forlanger jeg at jeg kan spille det med en gang...

Lenke til kommentar
Men hvor DUM er man egentlig hvis man begynner preloadingen samme dag som spillet slippes?? Det kunne vært lastet ned for lenge siden, og da uten at serverne var varme.. husk at det er flere enn noen 1000 nordmenn som skal spille da..

LoL!

Antagelig så dum som meg som tenkte at siden jeg kjøpte spillet i butikk, og fikk det på en DVD med 2,96 GB med innhold, så skulle det ikke så mye til før jeg kunne spille det...

Men når man ikke en gang kan få laget en konto på steam grunnet at serveren er overbelastet, så mener jeg vi har passer hva som er dumhet hos kundene (oss) til dumhet hos produsenten, som ikke har gjort en god nok jobb med anskaffelse av båndbredde og prossesorkraft (evt. fordeling mellom content servere og registreringsservere).

Men ved nærmere ettertanke har du vel rett. Det er helt tåpelig å forestille seg at et spill man kjøper i butikken skal kunne fungere med en gang man installerer det.

Lenke til kommentar
Men hvor DUM er man egentlig hvis man begynner preloadingen samme dag som spillet slippes?? Det kunne vært lastet ned for lenge siden, og da uten at serverne var varme.. husk at det er flere enn noen 1000 nordmenn som skal spille da..

Og hvor DUM skal man egentlig være hvis man begynner å beskylde kunden for Valve's steam fuckups... :roll:

Lenke til kommentar

Sitter med en spill pc som er er helt fri for unødvendige programmer,

og som ikke brukes på nett,har ikke tenkt å installere steam og antivirus

på den,bare for å få spille HL2.Blir vel til at jeg slenger det i en skuff

til det kommer ut "hjelpemidler" på nett.

Det må jo fryde valve og co at folk er fornøyd med en halv porsjon til full pris.

Lenke til kommentar

Jeg hadde preloada hele dritten, og unlocka det i går.

Spilte i noen minutter, så tok jeg en backup av filene før jeg la inn xp på nytt og skulle legge inn spillet med backupkopieringa, men gjett hva? DET FUNKA IKKE!

Det dårlige horeungesteamprogrammet som laga backup fila dreit seg totalt ut.

Nå laster jeg ned hele faenskapet på nytt igjen med 5kbit\s.. kanskje rdet er ferdig til jul?

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Sug pikk å dø...

Lenke til kommentar
Viser jo bare at det er like greit å laste ned en kopi og cracke den slik at man slipper disse brukersperrene. Idiotisk av Valve å tro at denne registreringen skal stoppe piratkopieringen. Det skaper kun problemer for de som skaffer seg spiller på lovlig vis.

Amen!

Hva har alle som snakket så UTROLIG varmt om steam og denne påtvingte registreringa å si nå ?

Lenke til kommentar
De har hypet dette spillet i flere år,og så greier de ikke en gang å lage et system som lar oss spille det....

Japp, i flere år.. ettersom de annonserte hele prosjektet på E3 i fjor, og egentlig skulle publisere 30. september det samme året.. i tiden etterpå har Valve sagt minst mulig, mens fanboysa har drevet hypet så hardt de bare kan..

Ser dere ikke at Valve har gjort minst mulig, og dere stort sett har klart hele hypen selv? :)

Om Steam: Steam er fortsatt genialt. Det at HL2 må aktiveres for singleplay fra DVD er derimot ikke genialt. Det er ikke Steam sin feil :) Steam som innholdsleveringssystem etc er fortsatt noe av det beste som har kommet fra Valve, men det at HL2 må aktiveres via Steam, det er enkelt og greit noe tull. Ræl. Ubrukelig oppgulp. Men det fungerte bra i forhold til piratkopier, om ikke annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...