Gå til innhold

VALVE er noen forbanna kjeltringer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det bra nok svar for deg? skjønner du nå hvorfor vi klager...? lett for deg å si ''slutt å klag''.. du har ikke sittet i flere timer å prøvd å få installert spillet....jeg har enda ikke fått det til..

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du klager til oss... Valve henger ikke på dette forumet.

Steam er hardt belastet ja:

Brukt båndbredde: 10,444 Mbps

Tilgjengelig båndbredde: 14,360 Mbps

Men at du ikke har fått koblet opp en eneste gang er veldig rart. Hva har du gjort da egentlig? Bare startet installasjonen opp igjen og opp igjen?

Haha.. Må bare få ut litt sinne... Og jeg slipper det ut her... Det jeg gjør.. Når jeg har installert spillet, dukker det opp ett hl2-ikon på skrivebordet.. Jeg klikker på det.. da kommer ''unlocking half-life 2 files'' opp... etter 5-10 sek kommer ''steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes'' -meldingen opp... dette gjenntar seg gang på gang...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Haha.. Må bare få ut litt sinne... Og jeg slipper det ut her... Det jeg gjør.. Når jeg har installert spillet, dukker det opp ett hl2-ikon på skrivebordet.. Jeg klikker på det.. da kommer ''unlocking half-life 2 files''... etter 5-10 sek kommer ''steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes'' -meldingen opp... dette gjenntar seg gang på gang...

Klokken er 16:17 i US of A, og kidsa der borte har nettopp kommet hjem fra skolen... Smør deg med tålmodighet. ;)

Forresten, det er så definitivt verdt ventetiden!

Lenke til kommentar
Haha.. Må bare få ut litt sinne... Og jeg slipper det ut her... Det jeg gjør.. Når jeg har installert spillet, dukker det opp ett hl2-ikon på skrivebordet.. Jeg klikker på det.. da kommer ''unlocking half-life 2 files''... etter 5-10 sek kommer ''steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes'' -meldingen opp... dette gjenntar seg gang på gang...

Klokken er 16:17 i US of A, og kidsa der borte har nettopp kommet hjem fra skolen... Smør deg med tålmodighet. ;)

Hehe.. Håper jeg ikke blir skuffet.. Men det var liksom idag jeg ikke hadde lekse da... Har kastet vekk hele dagen....

Lenke til kommentar

Hehe.. Håper jeg ikke blir skuffet.. Men det var liksom idag jeg ikke hadde lekse da... Har kastet vekk hele dagen....

Know what you're saying! ;)

Lenke til kommentar

har instalert spillet 4 ganger i dag, uten noen problemer, spillet blir instalert, og jeg får til og med, activert et, tar meg ca. 5 minutter,

MEN når jeg skal starte det får jeg bare, this game is currently unavailable.

og det har ingen ting med servere å gjøre, det må ha noe med selve Steam/HL2/CS source

Lenke til kommentar
har instalert spillet 4 ganger i dag, uten noen problemer, spillet blir instalert, og jeg får til og med, activert et, tar meg ca. 5 minutter,

MEN når jeg skal starte det får jeg bare, this game is currently unavailable.

og det har ingen ting med servere å gjøre, det må ha noe med selve Steam/HL2/CS source

prøvd å restarte steam \ maskinen ? kan være pga at steam auth servern er nede.

Lenke til kommentar

Har prøvd å aktivisere en Steam Account i 4 timer nå, men får kunn error meldingen:

"steam process called (creat account)faild with error 200: conection rest winsock error 10054 conection rest by peer."

Deretter later det til som om en account har blitt opprettet hvis jeg prøver å starte spillet. Får en logginn screen til Steam hvor brukernavnet jeg opprettet står, men når jeg skriver inn passordet går det en liten stund før en ny error melding dukker opp:

"Steam- Error. Could not connect to steam network. This could be due ..."

Så nå gir jeg opp. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Anbefaler dere å prøve å komme inn. Jeg har spilt det i flere timer nå, og det er skikkelig bra.

joa takk for den .. noen løsninger med det samme .. du ser jo hvilke problemer enkelte sliter med her :hrm:

Jeg brukte veldig lang tid på å unlocke. Jeg restartet et par ganger og det virket litt. Men farten tok virkelig av når jeg skrudde av alt annet som skjedde på monitor.

Lenke til kommentar

Er faktisk veldig enig med trådstarter. Jeg har fått det til å fungere en gang. Helvettes møka steam. Greit nok at de vil stoppe piratkopier men hva tenker en på når du må ha inett og steam konto for og få spilt single player. Dette er ræva. Jeg får faen meg ikke kobla meg opp mot steam kontoen min. Dette er noe dritt da jeg så fram til å prøve det mer i natt. Takk VALVE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...