Gå til innhold

VALVE er noen forbanna kjeltringer!

Anbefalte innlegg

Til alle dere som fremdeles ikke har kjøpt Half-Life 2, men som kanskje har tenkt til å kjøpe det, IKKE KJØP DET!!

Nå har jeg slitet med denne installasjonen i 8 timer, hørte dere? 8 TIMER!!!!

Det er bare lureri, INGEN av mine venner som kjøpte dette idag har heller fått det til å funke! Vi er 6 frustrerte gutter som vurderer nå seriøst Å PÆLME DEN DRITT DVD'EN i dass!!

Dette er altfor dårlig av Valve, så sinnsykt amatørmessig at jeg ikke har ord.

SÅ MIN VARMESTE ANBELING : IKKE KJØP SPILLET!! Endret av am3k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom du ikke hadde preloaded det tidligere så er det din egen feil...

Istedet for å klage over at du ikke klarer å installere så kan du heller si hva som er galt enn å komme med unødvendig dritkasting. Hos de aller fleste så gikk installeringen på 5-10min.

det her ingenting med å ha preloaded spillet....

denne meldingen kommer hele tiden: steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes''

Du måtte sikkert unlocke noen filer selv idag... Men nå er steam-serveren overbelastet...

er det bra nok svar for deg? skjønner du nå hvorfor vi klager...? lett for deg å si ''slutt å klag''.. du har ikke sittet i flere timer å prøvd å få installert spillet....jeg har enda ikke fått det til..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
er det bra nok svar for deg? skjønner du nå hvorfor vi klager...? lett for deg å si ''slutt å klag''.. du har ikke sittet i flere timer å prøvd å få installert spillet....jeg har enda ikke fått det til..

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du klager til oss... Valve henger ikke på dette forumet.

Steam er hardt belastet ja:

Brukt båndbredde: 10,444 Mbps

Tilgjengelig båndbredde: 14,360 Mbps

edit: ser du har funnet feilen...

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...