d0ppler Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Til alle dere som fremdeles ikke har kjøpt Half-Life 2, men som kanskje har tenkt til å kjøpe det, IKKE KJØP DET!! Nå har jeg slitet med denne installasjonen i 8 timer, hørte dere? 8 TIMER!!!! Det er bare lureri, INGEN av mine venner som kjøpte dette idag har heller fått det til å funke! Vi er 6 frustrerte gutter som vurderer nå seriøst Å PÆLME DEN DRITT DVD'EN i dass!! Dette er altfor dårlig av Valve, så sinnsykt amatørmessig at jeg ikke har ord. SÅ MIN VARMESTE ANBELING : IKKE KJØP SPILLET!! Endret 2. januar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 det har da faktisk funka gos de fleste da. så det å oppfordre andre til å ikke kjøpe det er for dumt( spør du meg) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Har mest lyst på CS:S derfor eg ska kjøpa det Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 er du klar over at du må putte DVDen inn i DVD spillern på pcen for å installere? neida, skal ikke tulle , men hvis du ser rundt på forumet er det ikke mange som har problemer Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Har holdt på i 9 1/2 t med nedlasting via Steam nå - ligger på 99 % nå så forhåpentligvis blir det snart litt HL2 på meg også. Er enig i at det har tatt alt for lang tid.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hmm... de som ikke har fått installert det før kl 15-16.00 tror jeg har litt større problem enn de som fikset det før på dagen... Nå er steam-serverene så varme at valve-teamet sitter å steker speilegg på de... Endret 16. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Whoa. Det er sikkert litt "barnesykdommer" da.. Håper i hvert fall ting funker når jeg får det i posten om et par dager.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Ikke kjøpe spillet? Spillet er kongebra og CS: S er en bonus som som nesten er verdt alle penga. (selv om jeg fikk det via mitt 9600xt.) Så min varmeste anbefaling: KJØP SPILLET! Hva er egentlig problemet med innstalasjonen da? Har Steam-versjonen som funker som en klokke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Du har DVD-spelar sant? Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Om dere sliter så kan det henne andre greier et da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Dersom du ikke hadde preloaded det tidligere så er det din egen feil... Istedet for å klage over at du ikke klarer å installere så kan du heller si hva som er galt enn å komme med unødvendig dritkasting. Hos de aller fleste så gikk installeringen på 5-10min. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Regner med¨å få spillet i posten i morgen,lurer på hvor lang tid det vil ta før det er oppe å går med ISDN Endret 16. november 2004 av ghbing Lenke til kommentar
rottert Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Hva med å stenge en såppas useriøs og latterlig tråd? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Dersom du ikke hadde preloaded det tidligere så er det din egen feil... Istedet for å klage over at du ikke klarer å installere så kan du heller si hva som er galt enn å komme med unødvendig dritkasting. Hos de aller fleste så gikk installeringen på 5-10min. det her ingenting med å ha preloaded spillet.... denne meldingen kommer hele tiden: steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes'' Du måtte sikkert unlocke noen filer selv idag... Men nå er steam-serveren overbelastet... er det bra nok svar for deg? skjønner du nå hvorfor vi klager...? lett for deg å si ''slutt å klag''.. du har ikke sittet i flere timer å prøvd å få installert spillet....jeg har enda ikke fått det til.. Endret 16. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 funker som en kule her.. Kjøpt og betalt på steam og ferdi preloada i går. Funka med en gang.. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Steam problemer er artig... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 de vill vel ikke være overbelastet for alltid... jeg skal heller vente en å legge inn en crack( skal spille på nett) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 A technical support engineer at Vivendi said that it could be three hours or longer before the servers are fixed and games can be played. 3 timer eller lenger!! da blir det ikke HL2 på meg i dag... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) er det bra nok svar for deg? skjønner du nå hvorfor vi klager...? lett for deg å si ''slutt å klag''.. du har ikke sittet i flere timer å prøvd å få installert spillet....jeg har enda ikke fått det til.. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du klager til oss... Valve henger ikke på dette forumet. Steam er hardt belastet ja: Brukt båndbredde: 10,444 Mbps Tilgjengelig båndbredde: 14,360 Mbps edit: ser du har funnet feilen... Endret 16. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Stadig 99 % her. Faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå