clickclick Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg jobber daglig med 3D modellering/animasjon og av den grunn ønsker jeg å investere i en "dual-cpu" løsning pga rendretiden osv. Sitter og klikker meg hit og dit inne på komplett, men her trengs det råd fra kyndige! Hvilket hovedkort bør jeg velge? Hvilken prosessor fungerer best til dette formål? Noe annet jeg bør tenke på i denne sammenheng? Ønsker tips på merke/modeller og også kanskje noen tips på om det finnes rimeligere butikker enn komplett på slikt! Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvis du kunne navngi applikasjonene du skal bruke den til ville det vært til stor hjelp. Lenke til kommentar
clickclick Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Primært Lightwave 3D v8.0. Lenke til kommentar
clickclick Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ser at komplett opererer med en ferdigpakke. Er dette noe å spare på? http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10064 Noen andre gode alternativer? Hva med INTEL? Behøver jeg Big Tower og 550W strømforsyning?? Var da voldsomt.. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Se rundt på de store review sitene etter hvilken arkitektur av p4 og k8 som yter best på lightwave før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå