daffyr Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Ok da går jeg for nytt hk...men da må jeg vell ikkje kjøpe ny psu eller vifte? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Ok da går jeg for nytt hk...men da må jeg vell ikkje kjøpe ny psu eller vifte? Tror faktisk du må regne med det. Vet ikke hvordan viften er festet til hovedkortet på din DELL. Du kan jo bare prøve å se om det går an? Kommer også an på budsjettet ditt. EDIT(igjen ) : PSUen burde vel holde. Endret 23. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Feste braket for cpu sitter på hk til dell se på bilde nr 2 så ser du den på hk. Dell bruker atx standar. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 så jeg trenger Nytt hovedkort og Psu vifte? sjønte ikke helt, kan vifta festes på hk'et? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ja eventuelt et nytt hovedkort. PSUen burde holde. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 så jeg trenger bare kjøpe -hovedkort -cpu vifte ? Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 ok...dette er det jag skal ha Kabinett: Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Blue L-Series, m/350W Produktinformasjon Produktbeskrivelse Q-Tec L-series L-MD - miditårn - ATX Produktformfaktor Miditårn Dimensjoner (BxDxH) 19 cm x 43 cm x 43 cm Støttet hovedkortformfaktor ATX Farge Blå, lys beige, sølvmetallfarge Strømtilførsel 350 watt Installert antall strømenheter 1 (installert) / 1 (maks.) Hk: Abit AI7 Hovedkort S478, SATA, µGuru I865PE, ATX,Dual-DDR,Firewire ,Raid, LAN Produktinformasjon: Produktbeskrivelse ABIT AI7 - hovedkort - ATX - i865PE Produkttype: Hovedkort Produktformfaktor: ATX Dimensjoner: (BxDxH) 30.5 cm x 24.5 cm Brikkesett type: Intel 865PE Maks. databushastighet: 800 MHz Prosessor 0 ( 1 ): - Socket 478 Kompatible prosessorer: Celeron, Pentium 4 RAM :0 MB (installert) / 4 GB (maks.) Støttet RAM-teknologi: DDR SDRAM Diskkontroller: Serial ATA ( Serial ATA-150 ) Diskkontroller: (2.) IDE ( ATA-100 ) Lydutgang Lydkort :- Intel 865PE Nettverkstilknytning: Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet men det jeg lurer på er prosessoren og minne, går denne prosessoren og minne på hk som står ovenfor: Prosessor: Intel® Pentium® 4-prosessor 530 med HT-Teknologi (3,00GHz, 1MB L2 cache,800MHz FSB) minne: 512MB DDR2 RAM 400MHz Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ok...dette er det jag skal ha Kabinett: Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Blue L-Series, m/350W for all del ikke Q-Tec!! Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 jo ska ha q-tek...men det jeg lurte på var det andre som jeg skrev Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 går det ann.? Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 vær så snill å svar noen! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 kjøp deg annen strømforsyning. Den bråker og er svært dårlig/svak. Den har til og med "eksplodert" hos andre. Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 ja..men går det med prosessoren og minne og det der Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 heihei. jeg og noen venner skal kjøpe et nytt kabinett til en venn av oss, han har en dell dimention 4700. jeg lurte bare på om det blir veldig mye jobb når vi skal flytte over tinga i pcen hans. han har et micro kabinett, men vi har tenkt til å kjøpe et midi kabinett til han går det fint å sette over tinga.. vi skal kjøpe dette.. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Begynner å bli lei av dette DELL problemet! (og tro meg, det kommer du/dere også til å bli) Men som det geniet jeg er har jeg en løsning på det hele! Selg kabinett, hovedkort, PSU, vifte+kjøleribbe og floppy (ja selv den har en egen DELL standard) og kjøp nytt kabinett, hovedkort PSU, vifte+kjøleribbe og floppy! Det er best å gjøre det slik! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Å modde den spesielle løsningen for leds, powerswitch etc.. er ganske enkelt. Jeg har et HP kabinett med samme type løsning. Man kan bare løsne ledningene som går inn i denne samlepluggen og sette dem inn i mindre sokler...no problemo... Det geniale med Hp og sikkert også Dell er at kabinettene er ganske bra isolert (mindre støy), samt at dem ofte er bygget for gode kjøleegenskaper. På mitt HP kabinett er det dobbel vegg med luftinntak på siden osv... så jeg ville beholdt kabinettet så lenge som mulig. Endret 2. desember 2004 av gamer73 Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 hva mener du jar-jar....mener du at det går ann å bruke den viften som er der Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ok...dette er det jag skal ha Kabinett: Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Blue L-Series, m/350W Produktinformasjon Produktbeskrivelse Q-Tec L-series L-MD - miditårn - ATX Produktformfaktor Miditårn Dimensjoner (BxDxH) 19 cm x 43 cm x 43 cm Støttet hovedkortformfaktor ATX Farge Blå, lys beige, sølvmetallfarge Strømtilførsel 350 watt Installert antall strømenheter 1 (installert) / 1 (maks.) Hk: Abit AI7 Hovedkort S478, SATA, µGuru I865PE, ATX,Dual-DDR,Firewire ,Raid, LAN Produktinformasjon: Produktbeskrivelse ABIT AI7 - hovedkort - ATX - i865PE Produkttype: Hovedkort Produktformfaktor: ATX Dimensjoner: (BxDxH) 30.5 cm x 24.5 cm Brikkesett type: Intel 865PE Maks. databushastighet: 800 MHz Prosessor 0 ( 1 ): - Socket 478 Kompatible prosessorer: Celeron, Pentium 4 RAM :0 MB (installert) / 4 GB (maks.) Støttet RAM-teknologi: DDR SDRAM Diskkontroller: Serial ATA ( Serial ATA-150 ) Diskkontroller: (2.) IDE ( ATA-100 ) Lydutgang Lydkort :- Intel 865PE Nettverkstilknytning: Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet men det jeg lurer på er prosessoren og minne, går denne prosessoren og minne på hk som står ovenfor: Prosessor: Intel® Pentium® 4-prosessor 530 med HT-Teknologi (3,00GHz, 1MB L2 cache,800MHz FSB) minne: 512MB DDR2 RAM 400MHz minnet ditt passer ikke på det hovedkortet, siden det er ddr2 og hk'et støtter ddr(1).. Ok ikke bruk q-tec..har ingen erfaringen med den selv, men har hørt jæ*** mye om det merket, deriblant ingenting godt... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ok...dette er det jag skal ha Kabinett: Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Blue L-Series, m/350W Produktinformasjon Produktbeskrivelse Q-Tec L-series L-MD - miditårn - ATX Produktformfaktor Miditårn Dimensjoner (BxDxH) 19 cm x 43 cm x 43 cm Støttet hovedkortformfaktor ATX Farge Blå, lys beige, sølvmetallfarge Strømtilførsel 350 watt Installert antall strømenheter 1 (installert) / 1 (maks.) Hk: Abit AI7 Hovedkort S478, SATA, µGuru I865PE, ATX,Dual-DDR,Firewire ,Raid, LAN Produktinformasjon: Produktbeskrivelse ABIT AI7 - hovedkort - ATX - i865PE Produkttype: Hovedkort Produktformfaktor: ATX Dimensjoner: (BxDxH) 30.5 cm x 24.5 cm Brikkesett type: Intel 865PE Maks. databushastighet: 800 MHz Prosessor 0 ( 1 ): - Socket 478 Kompatible prosessorer: Celeron, Pentium 4 RAM :0 MB (installert) / 4 GB (maks.) Støttet RAM-teknologi: DDR SDRAM Diskkontroller: Serial ATA ( Serial ATA-150 ) Diskkontroller: (2.) IDE ( ATA-100 ) Lydutgang Lydkort :- Intel 865PE Nettverkstilknytning: Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet men det jeg lurer på er prosessoren og minne, går denne prosessoren og minne på hk som står ovenfor: Prosessor: Intel® Pentium® 4-prosessor 530 med HT-Teknologi (3,00GHz, 1MB L2 cache,800MHz FSB) minne: 512MB DDR2 RAM 400MHz minnet ditt passer ikke på det hovedkortet, siden det er ddr2 og hk'et støtter ddr(1).. Ok ikke bruk q-tec..har ingen erfaringen med den selv, men har hørt jæ*** mye om det merket, deriblant ingenting godt... q-tek psu anbefales ingen(untatt fiender ) Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 ok,ska ha dette kabinetett i stede.....passer det? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30927 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå