Gå til innhold

Hvem er så denne G-Man? *oppdatert*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står for Government Man og nok om det.. Han kommer nesten garantert fra en annen planet/dimensjon. Ting tyder på at også de han jobber for kjemper mot The Combine.

 

G-Man er IKKE en fantasiperson og er IKKE Gordon Freeman.

Det som TCi sa.

Men holder fortsatt en knapp på at han var i begynnelsen ment som at han jobbet for myndighetene.

Lenke til kommentar
Det som TCi sa.

Men holder fortsatt en knapp på at han var i begynnelsen ment som at han jobbet for myndighetene.

 

I denna supre boka mi her så står det at det var spellerne som starta hele "g-man" thingen.. det ekte navnet trur jeg det er bare valve som har.

Hmm.. må nesten bestille meg den boken snart :p

Lenke til kommentar
Går det an å bestille den boka uten spillet? :p

Du kan kjøpe både Prima Strategy Guide og Raising the Bar løst ja.

"Raising the Bar" er historien da eller?

Og må man bestille det fra utlandet eller kan man får kjøpt det i bokhandelen?

Unnskyld for all off topic snakken :p

Raising the Bar er noe ala the making of HL2 m.m.

Lenke til kommentar
Går det an å bestille den boka uten spillet? :p

Du kan kjøpe både Prima Strategy Guide og Raising the Bar løst ja.

"Raising the Bar" er historien da eller?

Og må man bestille det fra utlandet eller kan man får kjøpt det i bokhandelen?

Unnskyld for all off topic snakken :p

Raising the Bar er noe ala the making of HL2 m.m.

Okey.

En kamerat av meg sa at han hadde hørt om en HL bok med hele storien (inkludert det som skjedde før HL1), så jeg trodde at det var den dere snakket om :p

Lenke til kommentar

heh vel når det kommer ned til G- delen av g-man er det jo ganske obvious at det betyr "government man"

 

G-Man er et vell brukt engelsk/amerikansk begrep, for nettopp dette.

 

G-Man var ment som en litt mystisk government man som virket som han hadde en finger med i ting som skjedde i enern, og utviklet seg etter hvert til å være en sentral figur med tanke på mystikken og mytologien i Half-life.

Lenke til kommentar
Det står for Government Man og nok om det.. Han kommer nesten garantert fra en annen planet/dimensjon. Ting tyder på at også de han jobber for kjemper mot The Combine.

 

G-Man er IKKE en fantasiperson og er IKKE Gordon Freeman.

Hvorfor kan da bare Gordon se og høre denne mannes??? Hvis han er en person mener jeg

Lenke til kommentar
Det står for Government Man og nok om det.. Han kommer nesten garantert fra en annen planet/dimensjon. Ting tyder på at også de han jobber for kjemper mot The Combine.

 

G-Man er IKKE en fantasiperson og er IKKE Gordon Freeman.

Hvorfor kan da bare Gordon se og høre denne mannes??? Hvis han er en person mener jeg

kven har sagt at det bare er gordon som ser han? i hl2 så selger (evt. gir) han våpen til opprørane, så han er nok ikkje usynleg for "vanlege folk".

Lenke til kommentar

Mot slutten aav spille så kommer jo G-man å stopper opp tiden å tar med gordon!

Men hva skjer med alyx??? blir hu sprengt t små blodklatter på veggene eller er eksplosjonen så kraftig at den tar med hele byen???

Får man kanskje ikke sett noen av hovedpersonene i HL3, som barney å alyx???

Kanksje alle døde i toern så i treern så begynner man i en helt ny by med ingen kjente?!?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...