petergaustad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hei! En kollega av meg har akkurat fått seg bredbånd fra NGT (Med Cisco 677i-DIR router) og har bestillt seg en 3com trådløs router. Jeg har i den anledning fått spørsmål om hvordan dette skal settes opp på en best mulig måte - uten at det blir for vanskelig. Jeg ser for meg at det enkleste vil være å slå av router-funksjonaliteten i Cisco-routeren og gjøre alt i 3com-routeren. (3com routeren kjenner jeg litt til fra før, men Cisco-saken er jeg helt ukjent med). Har noen tips til hvordan man fikser dette? Eller er det andre løsninger som er bedre? Mvh. Peter Endret 17. november 2004 av petergaustad Lenke til kommentar
petergaustad Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Ingen som kan hjelpe? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke har manualene tilgjengelig... Peter Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 er nok bedre å gjøre det omvendt.. å la ciscoen gjøre router delen, og bruke 3comen som et aksesspunkt, og evt. dhcp server.. ciscoen kommer ferdig oppsatt, og jeg tror ikke det er enkelt å sette opp 3comen til ngt nett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå