Launch Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Leter etter en stor oppbevaringsboks for mange LØSE CD og DVD'er. Må ikke være av den typen der man må feste hver enkelt plate på skillevegg tull. Mapper er for tungvindt å lete bla og stappe tilbake i Edit - Løse plater Endret 16. november 2004 av Launch Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dra ned til byen (med mindre du har bil) og ta IKEA-bussen til IKEA (med mindre du bor nærme IKEA). Gå deretter inn på IKEA og spør nærmeste ekspeditør / ekspeditrise... Skjønner du tegninga? Ikke for å drive reklame, men... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 KaYcH fjott Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Leter etter en stor oppbevaringsboks for mange LØSE CD og DVD'er. Må ikke være av den typen der man må feste hver enkelt plate på skillevegg tull. Mapper er for tungvindt å lete bla og stappe tilbake i Edit - Løse plater du kan jo bare snekre deg en boks Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Ja har tenkt på å lage etslags arkiv (utdragbar CD skuff med dobbelrad) på undersiden av bordflaten, men trenger 2 ganske lange skinner som holder selv når skuffen er helt utdratt, og noen andre greier for å få det til. Ulempen er når jeg skal ha med meg noen CD'er... Hadde det vært i en løs stor boks så er det liksom bare å ta den med. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 IKEA (hehe...) har flere løsninger som er greie. Selv så har jeg en del av disse i ulike størrelser hvor jeg legger alt mulig småtteri istedet for at det flyter rundt - både på hjemmekontoret, i kjellerboden og attpåtil noen i stua: http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...productId=13254 Finnes i forskjellige størrelser men den jeg linker til passer brillefint til CD'er. Tar rundt 25 CD'er med vanlig cover og en bråte hvis man har de i pappcover/slimcase. Ikke koster de noe å snakke om heller, og de er overraskende solide til å være laget av papp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå