Gå til innhold

CD/DVD Hardplast boks

Anbefalte innlegg

Leter etter en stor oppbevaringsboks for mange LØSE CD og DVD'er. Må ikke være av den typen der man må feste hver enkelt plate på skillevegg tull. Mapper er for tungvindt å lete bla og stappe tilbake i

Edit - Løse plater :roll:

Endret av Launch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leter etter en stor oppbevaringsboks for mange LØSE CD og DVD'er. Må ikke være av den typen der man må feste hver enkelt plate på skillevegg tull. Mapper er for tungvindt å lete bla og stappe tilbake i

Edit - Løse plater :roll:

du kan jo bare snekre deg en boks ;)

Lenke til kommentar

Ja har tenkt på å lage etslags arkiv (utdragbar CD skuff med dobbelrad) på undersiden av bordflaten, men trenger 2 ganske lange skinner som holder selv når skuffen er helt utdratt, og noen andre greier for å få det til.

Ulempen er når jeg skal ha med meg noen CD'er... Hadde det vært i en løs stor boks så er det liksom bare å ta den med.

Lenke til kommentar

IKEA (hehe...) har flere løsninger som er greie.

Selv så har jeg en del av disse i ulike størrelser hvor jeg legger alt mulig småtteri istedet for at det flyter rundt - både på hjemmekontoret, i kjellerboden og attpåtil noen i stua:

http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...productId=13254

Finnes i forskjellige størrelser men den jeg linker til passer brillefint til CD'er. Tar rundt 25 CD'er med vanlig cover og en bråte hvis man har de i pappcover/slimcase.

Ikke koster de noe å snakke om heller, og de er overraskende solide til å være laget av papp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...