Heatsink Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) de fleste har sikkert sett et bilde eller to, det har også vært tips om workloggen tidligere her på forumet. nå er artikkelen ferdig. Enjoy ---------------------Del 1------------------- ---------------------Del 2.------------------ Edit. slengte opp et bilde Endret 17. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du kunne ha slengt opp et bilde av det ferdige resultatet, da Men: gjennomført og kul greie! *sette seg ned og spille litt mer hl2* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 det er vel sykt mange hl2 modder på gang har jeg sett. Så litt fett ut den der Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Du kunne ha slengt opp et bilde av det ferdige resultatet, da Men: gjennomført og kul greie! *sette seg ned og spille litt mer hl2* jeg ga jo link til artikkelen da så dere kunne lese og finne bilder selv. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Den ble ferdig for ca to- tre månder siden Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Den ble ferdig for ca to- tre månder siden det vet jeg også jeg var av de som fulgte med på workloggen. dette er linkt til en artikkel som akkurat har blitt skrevet om pcen for de som er interessert i å se prosesen uten å måtte lese 60 sider worklogg. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fet den der ja! Eneste som er litt merkelig, er at hvis det kabinettet der hadde het feks raidmax og kunne fåes kjøpt på microplex, hadde alle sagt "omg det der var det styggeste kabinettet jeg har sett". Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fet den der ja! Eneste som er litt merkelig, er at hvis det kabinettet der hadde het feks raidmax og kunne fåes kjøpt på microplex, hadde alle sagt "omg det der var det styggeste kabinettet jeg har sett". Forde radimax er ferdig modda. Hadde det kabinettet der vært ferdig modda så hadde jeg fortsatt likt det.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) her og her er det endelige resultatet... Endret 20. november 2004 av ADT Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan ikke si annet enn sykt..... Han må ha lite å gjøre i fritida si Med mindre han er av de som har fritid hele døgnet da Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 enig. dette ER sykt Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvor lang tid brukte du på dette? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvor lang tid brukte du på dette? hm.. tror ikke det er han som har laget den, men det er en uber nice mod, liker spess det han har gjort med kablingen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hva med denne da? http://members.home.nl/gis/ Sykt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Hva med denne da? http://members.home.nl/gis/ Sykt det er på grunn av den han fikk i oppgave å lage denne Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 likte faktisk den som apollox hadde link til best jeg var mest "fullført" syntes jeg. den andre ble så to-delt Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det er piloux som har laga det FOR VALVE. Det er valve sin demo-pc. *hint join bit-tech* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå