Dark Lord Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ja, som før har jeg da ett nytt problem..lydkortet mitt bak på pcen funker ikke for tiden, eller ikke etter at jeg bytta kabinett da..da kobla jeg til front audio og den funker fint men ikke den bak(interne lydkortet).. Noen som vet om det er noen jumpere jeg må flytte på, eller om det kan ha noe med front audio å gjøre? Takker for alle svar jeg får! PS: Har Raidmax kabinett og Asus A7N8X Deluxe hovedkort. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hei.. vi lider av samme skjebne Jeg har også mista lyden. jeg har 6 channel mode for 5.1 speakers og jeg har brukt den i fronten av kabinettet.. nå har jeg surround og skal bruke de bak. ikke hjalp det med en format heller, dro ut ledningene fra front og formaterte på nytt. ikke noe lyd fra bak ennå (selv ikke med headset) jeg har installert drivere og alt som er. men får det ikke til. håper på en med posetivt svar Edit : fant mulig løsning.. I manualen står det nevnt noen Jumpere (sjekk din manual for ditt hovedkort) skal teste om det hjelper for meg nå. Endret 16. november 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ok..vet om enda en som har akkurat samme problem hans også..ikke funnet ut noe ennå han heller dessverre.. Men skal sjekke hovedkortboka om det står noe der nå..kjører du all lyd fra front audio? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 gjorde det, inntil nå.. og det hjalp å sette jumpere, på mitt hovedkort så måtte jeg sette jumpere på JAUD1 på pinnene 5,6 og 9,10. da funker det bak med meg sjekk i manualen din om du har det samme. ps du trenger vell 2 stk jumpere Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Hmm..må finne noen jumpere jeg da..men hva stod det under i manualen din..har 3 internal audio, en for modem1, cd1,aux1 står det. også en digital audio connector for S/PDIF...kan det være noe av det? Jeg hakke peiling på akkurat sånt no så jeg er helt blank på det området... Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hmm jeg må innrømme at jeg ble litt satt ut nå, men på mitt hovedkort står det : JCD1 og JAUD1. før så stod det ledninger i JAUD1 fra front, jeg har koblet ut disse for å kunne bruke inngangene bak, måtte 2 jumpere til for å dekke og som du sikkert har gjettet, jeg har 5.1 channals støtte intigrert på hovedkortet. Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Har 5.1 integret på hovedkortet jeg også..så du må altså koble ut lyden i front for å få lyden bak på det integrerte lydkortet til å funke? har jeg forstått det rett? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jeg måtte dra ut ledningene (lyden) i fronten, og erstatte de med jumpere. da funket det med meg Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ok..så det betyr at enten må jeg velge mellom lyd bak eller i front(hvis det er slik hos meg som hos deg)? Jaja..får vel prøve det da Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Det funka dessverre ikke men, har nettopp sendt en mail til de som jeg kjøpte hovedkortet hos..håper jeg får noe svar på hva som er galt fra de.. Ellers ingen andre som vet noe? det begynner og irritere meg grenseløst nå..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå