Daniel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Stort sett, er det noen her som har noen erfaringer med dem? Hvis jeg bestiller et høyttalersett, og det ikke virker rett, vil jeg få problemer med å få dem til å ta dem tilbake for reparasjon/bytting? Noe annet jeg burde vite? Sorry hvis denne tråden er feilpostet, fant ikke noen kategori for webshopdiskusjon under "Lyd & Bilde". Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er dette det samme som HI-FI senteret? Da kan jeg anbefale dem.... flinkere folk skal man lete lenge etter.... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Nettsiden heter www.hi-fi-center.no, så det er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det gjelder samme lover for reklamasjon for dem som for alle andre som selger noe. Virker det ikke når du åpner esken, får du selvsagt byttet det. Ellers skal man ikke ta alt de sier der for god fisk. Det blir nok individuelt der som alle andre steder, de har både flinke folk og mindre flinke. Jeg har snakket med begge deler. Lenke til kommentar
stighe Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg kjøpte et komplett surroundanlegg fra de i sommer (trondheim). Etter anbefaling fra de endte jeg opp med et anlegg som jeg har vært sinnsykt fornøyd med. Når det gjelder hvordan det fungerer med reperasjon/bytting, så kommer jeg nok til å fort finne ut hvordan de er på det... Forsterkeren min (en harman/kardon avr-330) har plutselig begynt å slå seg av når jeg skrur opp volumet litt på heftige scener i enkelte filmer. Sendte mail til hifisenteret på søndag kveld, og fikk svar tidlig mandag (altså i går) der de mente det kunne være pga dårlig luftsirkulasjon rundt forsterkeren. Har nå testet med forsterkeren ute av rack'et, og den slår seg fortsatt av, så det er nok en feil i forsterkeren. Har sendt ny mail i dag, så det blir spennende å se hvordan dette går. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har handlet en god del der, altid greie og hyggelige folk i butikken iallefall. Desverre, eller heldigvis aldri hatt noen problemer med noe utstyr derifra. Så jeg vet ikke helt hvordan de er når noe er galt, men får man bare halvparten av den samme servicen som ved kjøp skulle det gå veldig bra. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 personlig har jeg veldig god erfaring med hifi centeret (som lokal butikk) hadde en dvd spiller som bråket for mye. ca 1 år gammel. ingen problem fikk sendt den inn på garanti og fikk en like bra en til utlån under fiksingen. rask og god support. skulle ringe meg opp så fort den var kommet igjen... gikk en stund men det var ikke deira skyld. posten hadde levert dvd spilleren på hifi klubben istede og de hadde gitt faen og bare lagt den vekk!... men om du har muligheten så er det kanskje like greit å stikke innom en lokal hifi center istede for å kjøpe på nett... koster tross alt det samme og når det gjelder lyd og bilde er det veeldig greit å teste forskjellige produkt før du bestemmer deg... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Annerkjent kjede i Norge, som har holdt på i en del år med 'litt' kraftigere utstyr enn el. butikker flest Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 di er vell helt på linje med hifiklubben regner eg med ,siden det er en dirkete konkurent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå