Errae Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det er nesten litt flaut å si dette, men jeg har greid noe fantastisk idiotisk. skulle merke av ei fil for at den skulle åpnes i Xine og så greide jeg dessverre også å få med ei mappe inni der... Dette betyr at når jeg dobbelt trykker på ei mappe så åpnes innholdet i Xine. Hvordan fikser jeg dette ? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Gjør det samme for ei mappe som du gjorde med den fila, bare at du setter den til default. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 finnes det default da ? Når jeg trykker på åpne med så får jeg opp KDE-menyen og må velge et program. Eller tuller jeg nå ? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sjekk ut KDE Control Center > KDE Components > File Associations Skal vere noko som heiter "Folder" der. Dette kan du også prøve (sit ikkje i KDE så er ikkje heilt sikkder) Høgreklikk på ei mappe > Properties Skal vere eit lite bilde av ein skiftenøkkel eller liknande, trykkjer du på den, skal du få opp kva som er assosiert med åpning av ei mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå