Vo0do0 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg får loada menyen. Første gang fikk jeg gått inn i options eller setup eller hva faen det var. Nå får jeg loade, ser menyen så hopper det ut igjen til desktopen! Hva er galt? Noen tips? Lenke til kommentar
morgus Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Opplever nesten det samme, kommer inn i spillet, får spillt en liten stund, men så klikker maskinen helt, noen som har råd/tips? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Prøvde Cs:s nå. Kom inn i spillet. For litt rundt som ghost. Så fikk jeg en slik windows feil lyd og ble selngt ut til desktopen igjen. Fikk samme lyden i hl2. Er det ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
morgus Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 tror at det kan være at steam netverket har for mange brukere på.... her funker cs:s, men ikke hl2 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skjedde nettopp her og, fikk spilt mye da:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå