Averon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som vet om noen greie programmer for å finne og fikse feil på harddisken? Jeg ved det er noe feil (som jeg finner med kommandoen chkdsk), men jeg får ikke fikset noe... (chkdsk /f funker altså ikke) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dei fleste (alle) produsentene har egne programmer for feilsøking. Om du oppgir kven som har produsert disken din så blir det lettere å hjelpe. Søk på produsent og sjå under support. Mulig dei kan hjelpe. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 ok takk. Skal kikke på IBM sine sider. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kanskje du finner det du trenger her.. Eller direkte fra support sida. Her. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kanskje du finner det du trenger her..Eller direkte fra support sida. Her. Hei Ulvestad. Har du en "hvit negl"...eller bommer jeg nå? Tommy Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kanskje du finner det du trenger her..Eller direkte fra support sida. Her. Hei Ulvestad. Har du en "hvit negl"...eller bommer jeg nå? Tommy Dersom eg skriver noko gale, så må du gjerne rette på meg. Men den forstod eg ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå