Nubby07 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som vet hva Xbox live koster? jeg hadde tenkt å ønske meg det til jul så det hadde vært greit å gi mamma og pappa en pris? koster det måntdlig? eller er det liksom at du kjøper xbox live og betaler 500kr og det er det liksom? skulle gjerne hatt noen priser. takk takk Lenke til kommentar
Kane1855 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hei, Du kjøper et Xbox Live Starter Kit til ca. 495,- på nettbutikkene. Dette inneholder headset og 12 mnd abbonement på Live. Du registrerer deg online på boksen, lager gamertag osv, men du må inn med et kredittkort selv om du har 12 mnd abbonement inkludert i pakken. Du taster inn koden som følger med for å få 12 mnd, og etter 12 mnd må du fornye abbonement med det krrdittkortet du bruker, og velger selv om du vil fornye for 3 mnd 6 mnd eller 12 mnd osv... Nye Live kit'et skal inneholde demo av Outrun 2 og Fifa 2005 bla. Finnes også fullversjon av FIFA 2005 og Halo 2 med Live, og koster bare ca 50,- mer en spillet, men da er det kun 3 mnd forhåndsbetalt Live. Kjøpte meg Live for første gang tidligere i høst og fikk gamle spilldemoer bare. pass på at det er det nye. Finnes også kulere headsett å få kjøpt en det som følger med for en billig penge... Endret 16. november 2004 av Kane1855 Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 takk for det men hva koster det i måneden??? Lenke til kommentar
Kane1855 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei, Koster ikke noe i mnd de første 12mnd dersom du kjøper et starter Kit som du jo da bør ha. Men etter de 12 mnd og du må fornye så kan du gjøre følgende: 1. Fornye for nye 12 mnd til 499,- (som blir ca 41.58 pr mnd) Men du betaler 499 i en jafs og er klar for 12 mnd til 2. Kjøpe deg en ny start pakke til 495,- dersomd et er noe nytt kult i den 3. Endre til månedlig abbonement (Visa kortet ditt trekkes hver mnd) til en månedspris av 59,- 4. Si opp abbonement! :-) les her: http://www.xbox.com/nb-no/live/trialoffer/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå