Gå til innhold

9600xt->høy grafikk i hl2


Deadringer

Anbefalte innlegg

specks først: 2.4ghz(klokket til 2.6ghz) amd xp prossesor og 1gb geil ram og 9600xt klokket høyt

 

men:

har kjøpt meg hl2 i dag!

Skulle starte spillet, men tenkte jeg skulle se hvordan spillet gikk med høye grafikk krav(high på alt altså) med 800*600(har bytta til 1024*700 og det går like glatt!) oppløsning

 

det funka glimrende! lagger ikke det miste når jeg spiller!

 

er virkli imponert av 9600xt kortet mitt! jeg som hadde tenkt å kjøpe nytt for å spille hl 2. takk å pris for at jeg ikke gjorde det!

 

vil virklig anbefale dette kortet til folk som skal kjøpe nytt kort men ikke vil bruke altformye penger på det!

 

PS: å nei dette er ikke en skryte tråd! den er for å vise at 9600xt ikke er så dårlig som det virker at alle trur

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer det på 1024*768 da, med sånn passe høye instillinger?

 

Og hvis man har LCD og må kjøre nativt på 1280*1024, hvor høyt blir det mulig å sette for at det blir akseptabelt å spille?

 

Krever det så mye mer enn CS:Source er det jeg lurer mest på, og om grafikken er nøyaktig den samme som på CS:S.

Endret av Codex_FS
Lenke til kommentar

Jeg har 9600XT skjermkort selv og er meget fornøyd med det..

 

Har prøvd Need For Speed underground 2 med det å , og det funka perfekt!

 

 

Har ikke testa Hl2 ennda men det blir vel det engang å ... :yes:

 

Edit:

 

Jeg Kjørte NFSU2 med 1280*1024 resoulution !

Endret av hifiman
Lenke til kommentar

Er vel ikke mange som ønsker å kjøre half life 2 i 800x600, og det kan ikke akkurat kalles høy grafikk som du skrev i topic. Se hvordan det går med 1280x1024. Mange med lcd-skjermer her vettu, som helst skulle ønske å bruke sin native oppløsning.

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Er vel ikke mange som ønsker å kjøre half life 2 i 800x600, og det kan ikke akkurat kalles høy grafikk som du skrev i topic.

har satt opp til 1024*700 nå (kanke prøve mer pga lcd som ikke går høyere) å det går smooth!

 

men husk at grafikken er bra selv om den er i 800*600 når alt står på high!

det er ikke bare oppløsningen som bestemmer det

Lenke til kommentar
Hvordan vil mitt system funke?

 

Cpu: Amd Athlon Xp 2600 +

Ram: OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2

Skjermkort: Powercolour Radeon 9800 pro

 

Vil dette funke bra? Eventuelt hvor bra?

vil tru du klarer spillet på kanskje høyest, men hvertfall nest høyest!

 

du har jo nesten dobbelt så bra 3dkort som meg(bortsett fra klokk speed da)

Lenke til kommentar

Men headcleaver trokke du kjører noe AA/AF for da går det ad dundas med "budsjett" skjermkort... men da skal nå mitt 6800LE kjøre 1280x1024 med ganske high instillinger (se specs for detaljer om kortet :p ) eller hva sier dere?

 

Hylo:Sett AA/AF til maks (hvis kortet klarer det) og hvis det går glatt, så har du det sånn, hvis det lagger sett ned AA/AF ;) Og grafikken blir en del penere med AA/AF på.. men det har du kanskje forstått allerede :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
800*600... det skulle bare mangle. 6600GT og X700XT klarer vel fint 1600*1200.

hehe, tviler sterkt på det! da må resten stå på low i så fall!

Er ikke så sikker på det. 6600GT klarer over 60 fps i CS: Source stresstesten. Se Beyond3D 6600GT AGP test. Jeg tror stresstesten er minst like krevende som selve HL2 spillet.

 

Men du har kanskje antialiasing på fullt (6 samples)? I så fall blir saken en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...