Gå til innhold

Hvor skal kjølepastaen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare pass på og ikke bruke for mye, skal kunn være et tynt tynt lag for at cpu kjernen og bunnen på kjøleren din skal får optimal kontakt.

Siden du er småfersk på området så bør du også prøve å ikke ta på cpu kjerne/bunn av kjøleribbe med fingerene siden det vil ha ca samme effekt som et tynt lag smør. Har du klådd på en av de to nevnte delene burde vel en kjapp vask med azeton gjøre susen. (dvs. azeton og q-tips ikke azeton og badekar)

skal veldig lite til med mindre kjøleribbe/ cpu kjerne har en finish utført med motorsag, så en liten prikk midt på cpu kjernen burde vel med andre ord gi et overkommelig resultat.

Lenke til kommentar
Bare pass på og ikke bruke for mye, skal kunn være et tynt tynt lag for at cpu kjernen og bunnen på kjøleren din skal får optimal kontakt.

Siden du er småfersk på området så bør du også prøve å ikke ta på cpu kjerne/bunn av kjøleribbe med fingerene siden det vil ha ca samme effekt som et tynt lag smør. Har du klådd på en av de to nevnte delene burde vel en kjapp vask med azeton gjøre susen. (dvs. azeton og q-tips ikke azeton og badekar)

skal veldig lite til med mindre kjøleribbe/ cpu kjerne har en finish utført med motorsag, så en liten prikk midt på cpu kjernen burde vel med andre ord gi et overkommelig resultat.

Okay....

Da tar jeg bare litt på midten av cpuen, setter på vifta og vips ;)

-Takk for hjelpen :cool:

Lenke til kommentar
jepp, var heilt uerfaren eg, bare du har eit par q-tips for hand så går det greit. Selv måtte eg legge på meir. Ta det gradvis og hold q-tipsen klar så går ALT 100% fint.

Men mindre du søler. Då kan du bare kaste PCen din og invistere i ein TV.

kanskje han kommer med en ny tråd om en uke: Hvilken tv skal jeg kjøpe ?

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...