Launch Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har en SMC7004VBR V2.0 "Bredbåndsrouter" Som henger seg av og til helt uten videre. Har fast IP oppsett fra ISP (Catch ADSL) som er riktig utfyllt. Hva kan det være som gjør at den låser seg? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har selv en SMC2804 barricade g. Makan til ræl skal du lete lenge etter! Den henger en port av gangen, dvs etter en stund slutter en port å fungere. De andre portene fungerer fint(helt til de henger seg også...). Det eneste som fungerer er en restart av routeren. Dess mer trafikk, dess fortere henger en port. Har ingen løsning på dette ennå... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Jaja, når jeg plages med SMC så får SMC plages med meg *Maile og syte* hehe Kjøper en ny router eller noe hvis det ikke ordner seg snart, men hvilken bør jeg velge tro, skal ihvertfall ha en som er problemfri. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har samme problem med samme router Prøvd å skifte Firmware og, nada forskjell Lenke til kommentar
Launch Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Får ikke oppgradert firmware fra 1.05 til 1.06 engang, har oppgradert den før og da gikk det greit, nå gjennkjenner den ikke filen engang og jeg har trippeltsjekket at det er rett update. SMC Kan brenne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå