Cryogen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300905&cks=FRO Ukens tilbud fra komplett. Sjekket LCD testen og fant ut at den skjermen er genialt bra, men likte ikke helt designet. Sammenlignet med 1760 så er det vel kanskje en smaksak, men sammenlignet med 1770 er det vel kanskje mulig at man lener seg mot Samsung i dette tilfellet? Har bestilt skjermkort fra komplett, så jeg vurderer å kjøpe Samsung'en. *edit*Oi, så nettopp "den lille skriften". Så, hva er forskjellen mellom 710V og 710T? Endret 17. november 2004 av Cryogen Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 V er den billigste skjermen til Samsung, og yter etter prisen... Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja dette var virkelig en oppkvikker! Snakker om jubel! Her har jeg gått i en uke å spart for å ha råd til skjermen, men nå kan jeg jaggu koste på meg ram og Nydelig! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tøft og se at Nec sin 20" har kommi seg til en pris under 10000kr også Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ja dette var virkelig en oppkvikker! Snakker om jubel! Her har jeg gått i en uke å spart for å ha råd til skjermen, men nå kan jeg jaggu koste på meg ram og Nydelig! Dæven, en hel uke? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) 1.http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300905&cks=FROUkens tilbud fra komplett. 2. Sjekket LCD testen og fant ut at den skjermen er genialt bra, men likte ikke helt designet. 3. Sammenlignet med 1760 så er det vel kanskje en smaksak, men sammenlignet med 1770 er det vel kanskje mulig at man lener seg mot Samsung i dette tilfellet? 4. Har bestilt skjermkort fra komplett, så jeg vurderer å kjøpe Samsung'en. 5. Så, hva er forskjellen mellom 710V og 710T? 1. Det er ikke Ukens Tilbud på komplett.no. Det er fast pris. 2. Skjermen er ikke genialt bra, men syns den ga meg veldig mye for pengene. Bra nok for mitt bruk. Det er ikke en spill-skjerm. 3. Aldri livet. Begge NEC'ene er nok en del bedre enn Samsungen. Jeg angrer litt nå på at jeg ikke venta til NEC satt ned prisene. Med andre ord. Hvis jeg skulle kjøpt en skjerm nå i samme prisklasse som Samsung V710 var i når jeg kjøpte den, så ville jeg kjøpt NEC 1760NX. 4. NEC 1760NX til 2800 kr. vs. Samsung V710 til 2600 kr. = NEC 1760NX såklart. 5. 710T har bedre panel og DVI Endret 18. november 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) No er det like før eg bestiller. Men først. Stemmer det at Nec har garanti mot døde pixler? Mener å ha lest det på tidliger innlegg ang. 1760. Endret 18. november 2004 av Kløno Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Nå synes jeg dere overdriver litt med baksiden her Måler dere foten (som utgjør hele dybden), så ser dere at den faktisk er sankere enn en god del andre skjermer på markedet. Om den er pen eller ikke er en smakssak, men jeg likte den godt. Se den i levende live så kanskje dere ombestemmer dere det hjelper nok mye ja det var ikke selve foten jeg syns var stygg, den så fin ut den. ja har foresten nå tatt en titt på den igjen, og tja den er vel helt grei bak også sånn man kan se på bilde ihvertfall. men hvis det skulle være noe og sette fingeren design messig slik jeg kan se utfra bildene så måtte det være at festet var noe stort, men etter å ha sett et par ganger på det nå, syns jeg egentlig det også ser sånn halveis ok ut det og, er nok en vanesak. Endret 18. november 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ønsker meg 1770NX til jul, men prisene fortsatt er høye for meg. Tror dere den vil falle mere? Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg tviler på at det følger store prisfall etter en så dramatisk korreksjon av prisen. Men man skal aldri si aldri. Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Men det er vel rimelig å anta at de andre produsentene kommer til å gjøre noe med prisene sine i den nærmeste tiden. Lenke til kommentar
Codex_FS Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 La merke til at ithandel har fjernet skjermen fra listene. Tror dere butikkene taper på at skjermen plutselig er så billig? Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 La merke til at ithandel har fjernet skjermen fra listene. Tror dere butikkene taper på at skjermen plutselig er så billig? I den forstand at de muligens ikke kan ta seg så god fortjeneste (lavere pris, og samme prosent overhead gir lavere avkastnin), ja, men da skulle alle produkter under 4000 vært fjernet. Det er NEC som leverer skjermene billigere. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Trolig vil prisen falle de nærmeste dagene også. Ikke alle får justert prisene så fort etter produsentens priser har gått ned, og da kan det hende de billigste butikkene er litt treige på labben. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tja, med en så markant nedgang er det jo ikke spesielt vanskelig å skille de som har satt ned prisen fra resten. Billigere enn ~3350 blir det vel heller ikke, siden jeg mener at dette skulle tilsvare veiledende inkl. mva. Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Den foten er jo fæl. Ser skikkelig billig ut. Men prisfall, hey! Gla'nyhet Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 alle med respekt for seg selv må minst ha en NEC i hus Da har jeg respekt for meg selv og vil bestandig ha det! og det skal være flatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå