Skurupu Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hver eneste gang jeg starter en ny application i Windows så begynner windows å innstalere "RadLinker", men klarer det ikke. Windows prøver dermed på nytt, men gir seg etter 3 forsøk. Det er uhyret plagsomt. Noen som kan hjelpe? Endret 16. november 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg søkte nå gjennom PCen og slettet alt som hadde RadLinker i filnavnet. Men det hjalp ingenting. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du kan ta en liten titt gjennom de linkene du finner her : http://www.google.com/search?q=remove+RadL...=utf-8&oe=utf-8 ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Det har jeg også gjort. Google er alltid første prioritert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Nå gikk jeg til og med inn i regedit og fjernet RadLink der. Men ingenting skjedde. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Prøv med google søk etter følgende : "Problems uninstalling radlinker" Har selv vært borti det, men husker ikke hva jeg gjorde for å bli kvitt det. Uansett, prøv med flere forskjellige søkeord på google, så finner du det, jeg gjorde ihvertfall det... Edit : Hva med å avinstallere driverne, installere på nytt, og ikke ha med støtte for radlinker ? Endret 16. november 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Får prøve det da... Edit: Jada! Nå funket det! Tusen takk for hjelpen! Tilbake til Half-life.... Endret 16. november 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå