Gå til innhold

Fedon Lindbergs frokost?

Jon@s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nam nam , men dette er jo usa og da er det jo bare småtteri .

vi menn hadde en repotage om en resturant som serverte 1,6KG svære biffer , med 5-6 poteter masse grønnsaker og allt annet tilbehør

hvist du spiste denne opp all maten fikk du det gratis og navnet ditt på en tavle !!

og med til historien fra resturat eieren var det at di hadde hatt en 14 åring inne som spiste 2 persone !!!!!! da er du sulten altså

Lenke til kommentar
*Masse greier*

Har du ikke fått med deg at dette tilbudet ikke gjelder hele tiden lenger? Var så mange som helt fint klarte å spise den biffen et par ganger i uken, så nå har de bare tilbudet en gang i blandt.

Var forresten også en 70 år gammel dame som hadde klart det.

Lenke til kommentar
*Masse greier*

Har du ikke fått med deg at dette tilbudet ikke gjelder hele tiden lenger? Var så mange som helt fint klarte å spise den biffen et par ganger i uken, så nå har de bare tilbudet en gang i blandt.

Var forresten også en 70 år gammel dame som hadde klart det.

Har faktisk vært på denne restauranten hvis det er den i Austin, Texas det er snakk om her. Mener å huske at det var 2 kg biffer og at man kun hadde mulighet til å benytte seg av "spis opp alt - få maten gratis" kun to ganger i året. Man har også en tidsfrist på 60 minutter. I Menyen stod det om en fyr som hadde vært der og spist to stk. 2 kg biffer. Han spiste opp begge to og er vel noe av grunnen til at regelen om max. to gratis-biffer i året ble innført. I tillegg stod det om en 11-åring som spiste en av megabiffene og den 70 år gamle dama var selvsagt også nevnt.

Selv klarte jeg meg med en vanlig biff. Veldig god mat der iallefall :)

Lenke til kommentar
*Masse greier*

-klippe-

-klippe-

var nokk den i texas , er lege siden jeg leste repotasjen så det er vell sikkert en del som er forandret , og jeg ville ikke ta for hardt i med størrelsen på bifen siden jeg ikke helt husket hvor stor den var ;)

noen som vet om hjemme side eller info på nettet når vi først er i gang ?

Lenke til kommentar
Alle hamburgere untatt statoil hamburgerne er vonde :p

Statoils burgere eier :w00t:

Esso sine også :yes: Yummy, husker i fjord da de hadde ett tilbud der du fikk en svær og saftig hamburger med salat, dressing og hva du enn ville ønske å ha på, pluss en cola til den nette sum av 39 kr. Og siden skolen jeg gikk på lå like over gata, ble det mange turer bort der i løpet av den tilbudsperioden ja :p;)

Lenke til kommentar
Alle hamburgere untatt statoil hamburgerne er vonde :p

Statoils burgere eier :w00t:

Second that!

Jobber litt på statoil utenom studiene, og ikke noe er som å mekke seg en diger hamburger akkurat slik man vil ha den for en symbolsk ansatt-pris :D

Edit: Restauranten med 2 kg biff heter "The Big Texan Steak Ranch" og ligger i Amarillo, Texas, ikke Austin slik jeg sa i et tidligere innlegg.

Restaurantens hjemmeside finnes på http://www.bigtexan.com/

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar

Forskjellen på statoilburgerne og essoburgerne er først og fremst leverandør. Chef leverer til Statoil, mens Gilde står oppført som Esso sin leverandør. Ellers er det noen små størrelseforskjeller på burgerne, men tilbehøret er i stor grad det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...