jorn_:-D Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kan noen gi meg en enkel forklaring på hvordan jeg får dc++ til å funke nå etter jeg har fått ruter? Har hørt folk sier åpne porter, men kan noen gi meg en kort men grei forklaring på hvordan jeg gjør det? Mvh: Jorn:-D Lenke til kommentar
Snowface Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hvilken oppratør har du? NGT?...må nok opne porter i ruteren, noen er mer vrine en andre...Netopia = mye arbeid... Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 har du forsøkt å sette den passiv? ? Ken hende det funker Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Har telenor. Er passiv bruker, men kan jo ikke laste ned en dritt da! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hmmm.....kan laste ned ganske mye jeg i passiv, men aktiv er jo best da. Har en kompis som har telenor, og det eneste jeg trengte å gjøre der var å sette inn IP'en og bruke default port så gikk det fint. Må restarte dc++ når innstillngene er gjort da. IP fant jeg på en kanal i dc++. Det var litt verre angående ngt, men gikk fint det også. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kan noen gi meg en enkel forklaring på hvordan jeg får dc++ til å funke nå etter jeg har fått ruter? Har hørt folk sier åpne porter, men kan noen gi meg en kort men grei forklaring på hvordan jeg gjør det? Mvh: Jorn:-D Funka det før du fikk router? Hadde du da kabel direkte fra modemet? Isåfall hvilken router har du? Du må nok åpne en spesifikk port hvis det er brannmur i routeren Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Funket fint før jeg fikk ruter. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du trenger vel ikke å sette inn IP gjør du? jeg har ikke IP'en innskrevet og jeg er active! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du trenger vel ikke å sette inn IP gjør du? jeg har ikke IP'en innskrevet og jeg er active! Sitter du bak en router? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nei, jeg sitter bak en gammel maskin som brukes som gateway. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 DC++ er et program, og skal følgelig i "Programvare"-kategorien. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Du må aller først gå inn på instillingene på dc++.. der setter du inn din eksterne ip'en din og hvilken port du vil bruke. deretter går du inn på www.portforward.com og routers. Der finner du din router og så står det hvordan du skal åpne porter i din router. Følg det som står der og legg inn den aktuelle porten og din interne ip. Da burde det funke!! Edit: Hvis du bruker en brannmur..noe du antakeligvis gjør så må du kanskje åpne porten i den også. Endret 18. november 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Les her: http://palox.1go.dk/e107v616/content.php?article.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå