Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Finnes det noen enkle guider eller lignende om åssen en LCD skjerm er bygd opp og fungerer? Helst på norsk eller engelsk. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Har du sett på hardware.no's egen lcd-guide? Endret 16. november 2004 av apwr Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Der var det litt jeg kan bruke ja, men skulle gjerne hatt litt mere om oppbygning. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Mulig du kunne få en med de kunnskaper du søker til å skrive den for deg. Det er bare å finne den personen og tilby den rette sum med dinero. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Mulig du kunne få en med de kunnskaper du søker til å skrive den for deg. Det er bare å finne den personen og tilby den rette sum med dinero. He he he, like morsom som alltid Men jeg tror nok jeg klarer meg, har funnet en del stoff nå (*takke alle sammen*) så nå må jeg bare editere litt. Sakl jo ikke levere noe bare holde et lite foredrag. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Si fra hvis du vil ha en "ekspert" til ¨se over og eventuelt komme med noen hint Vi har en priskrig på gang, så jeg tar halvparten av det du tilbyr Øivind Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 enden: He he he ja, det skal jeg huske på Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Tenkte jeg skulle informere om at fremføringen gikk strålende Veit ikke karakter enda, men føler selv at det gikk topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå